Chalciporuspiperatus Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hei! Jeg gjør som mange andre av dere, altså, jeg ønsker meg en PSP ..Når og hvor kan jeg kjøpe en PSP? og hva koster den CA.? Takk for alle svar =) Lenke til kommentar
knut Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=14714 Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hos Digiworks får du den billigst i øyeblikket. Tilogmed billigere enn å importere den selv. Lenke til kommentar
amin1710 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 De billigste er vel hos qxl, der finnes en seriøs selger. Jeg har sett mange kjøpe av han. Her får du en link med http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17...um=1&Catg=22641 Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 De billigste er vel hos qxl, der finnes en seriøs selger. Jeg har sett mange kjøpe av han. Her får du en link med http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17...um=1&Catg=22641 Joda, en 100-lapp billigere, men hvis noe skulle skje med maskinen så ville jeg ha foretrukket en norsk nettbutikk når det gjelder garanti og reklamasjoner. Dessuten er det den amerikanske versjonen som har sone 1 på umd filmer. Den de har på Digiworks er sone 2. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Hvilken sone skal jeg ha da? Edit: Og hvordan importerer vi selv? :S Endret 28. april 2005 av zeeq Lenke til kommentar
amin1710 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 De billigste er vel hos qxl, der finnes en seriøs selger. Jeg har sett mange kjøpe av han. Her får du en link med http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17...um=1&Catg=22641 Joda, en 100-lapp billigere, men hvis noe skulle skje med maskinen så ville jeg ha foretrukket en norsk nettbutikk når det gjelder garanti og reklamasjoner. Dessuten er det den amerikanske versjonen som har sone 1 på umd filmer. Den de har på Digiworks er sone 2. Det står nederst at den har 2 års garanti. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Garanti har lite med saken å gjøre, handler du fra norsk nettbutikk får du forbrukerkjøpsloven i ryggen, den er bedre enn noen vanlig garanti . EDIT: Skal legge til at det var billige greier den hos digiworks. Men stemmer det virkelig det at maskina kan spille norske spill og norske umd-disker? (Eller hva de nå heter), slik at den i praksis funker som om man skulle kjøpt norsk til høsten da den kommer ut her. Endret 28. april 2005 av Alastor Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Men stemmer det virkelig det at maskina kan spille norske spill og norske umd-disker? Javisst. Både Japan og Norge ser ut til å havne i samme sone (Sone 2), slik at filmer på UMD-disker som du kan kjøpe i Norge vil fungere helt utmerket. Spill er forøvrig helt sonefrie, så det eneste du må passe på her er å få spill med engelsk tekst/tale om du kjøper fra f.eks. Japan. Jeg kjøpte forøvrig min PSP på eBay (endte opp med å betale 1700,-) Det er veldig mange seriøse aktører på eBay, f.eks. lemoncell og ecplatform, som representerer innkjøpshus i Hong Kong og som sender med UPS og lignende. Varene blir oftest sendt som "commercial sample" eller "gift" også, og jeg fikk ingen ekstra utgifter på min enhet. Endret 28. april 2005 av transistorbass Lenke til kommentar
geronimo Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Mener Datakjeden har den... synes jeg så den i hyllene i Trondheims-butikken iallefall Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har sett den på Smartclub også ... men de er sikkert ikke billige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå