Gå til innhold

Ipod Mini får ikke kontakt med Itunes

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg er nå den stolte eier av en sølvfarget Ipod Mini 4 GB. I butikken fikk jeg beskjed om å lade den i minst 16 timer, jeg har nå ladet den i 18 timer. Etter at jeg hadde koblet den fra kunne jeg gå på de forskjellige menyene. Etter at jeg formaterte den så fungerer ikke det. Det eneste som kommer opp på skjermen er et eple og en mappe med et utropstegn i. Hva i all verden betyr dette? Hva har jeg gjort galt? Mini Ipoden min popper heller ikke opp i Itunes, akkurat som om den ikke får kontakt. Jeg innstallerte først programvaren, plugget inn Mini Ipoden, ladet og formaterte. Har jeg gjort noe feil? Trenger desperat hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

finner du den på pcen som removable disk? Det kan hende at iTunes har klikka litt, skjer hos meg iblant med min iPod mini, men prøv ephpod det er ett program som gjør mye av det samme som iTunes og litt mer, men er vanskeligere å bruke, eller jeg synes ihvertfall det. ephpod finner du her Ephpod

Endret av AniWal
Lenke til kommentar

Jeg testet med Ephpod-programmet nå. Lyspunktet er at jeg fikk overført sanger. Problemet er imidlertid at når jeg plugger Ipoden fra PC'en kommer det først opp et bilde av et eple (apple-ikonet) og deretter en mappe med et utropstegn ved siden av. Hva betyr egentlig dette? Ingen som kan hjelpe?

Endret av Grundig
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...