Gå til innhold

Bra backup løsning på win 2003

Gjest Slettet-df17e

Anbefalte innlegg

Hvis du bare trengte å restore 1 backup så er det ikke sikker du kjører incremental men differential backup?

Hvis du kjører differential så backer den opp endringer siden siste normale backup. Kjører du incremental backer den opp endringer for hver dag

Altså...for å restore Differential backup. Max 2 jobber.

For å restore incremental backup = En hel del jobber hvis det er kjørt i en måned foreksempel

Men det kommer selvfølgelig igjen an på hvor mye endringer det er gjort i filen. Er det snakk om en database det er gjort endringer på hver dag så må jo hver versjon av backupen restores tilbake til den siste som var tatt

Men er nesten litt usikker på hva vi diskuterer her nå :p hehe...jeg er enig at systemet ditt fungerer og regner med du er enig at en backupstasjon og taper er bedre løsning bare dyrere.....kanskje vi skal sette en strek her? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men er nesten litt usikker på hva vi diskuterer her nå :p hehe...jeg er enig at systemet ditt fungerer og regner med du er enig at en backupstasjon og taper er bedre løsning bare dyrere.....kanskje vi skal sette en strek her? :p

Taper er og blir bra ja :)

Hittil har vi bare diskutert andre mulige løsninger :)

Lenke til kommentar

Har sett mange løsninger ute hos små bedrifter som bruker måten til Ueland.

Kopiere over til en annen filserver funker stort sett greit for de fleste.

Veldig ofte så tenker bedrifter at de skal ha mest mulig for minst mulig penger, og du kommer ikke vekk i fra det faktum at løsningen til Ueland funker greit.

Samtidig som man kan sette opp SAN løsninger som er helt rå og koster sinnsykt mye kroner. Alt etter budsjettet til firmaet.....

Personlig foretrekker jeg også å sette opp snapshots av Database og exchange servere.

Endret av kamus
Lenke til kommentar

Jeg er enig at det funker. Men som jeg sier, det krever høy brukerterskel

Det må administreres. Kan ikke regne med at backup kjører helt fint uten at de trenger tenke på det

De fleste kundene vi har vil som regel bruke tiden på annet et å administrere systemet/backupen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...