ZnoN Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 som topicen sier så trenger jeg altså hjelp med et bzerk kabinett med display.... den kvite og røde ledningen som viser om nettverket jobber hvor skal den festest i hovedkortet? og den røde og kvite ledningen som viser om cd-rommen jobber (tror det er det den jør) hvor skal den? det er en sensor på enden... Merk at på enden av rød/hvit ledning sitter det en optisk sensor. Denne skal festes med en ikke-gjennomsiktig tape på den lampen som lyser når det optisk drevet er aktivt. Lenke til kommentar
enl Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Diode for nettverksaktivitet trodde jeg bare fantes på serverkabinetter. Jeg kan heller ikke huske å ha sett noen hovedkort med denne funksjonen på. Sjekk manualen til hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 det er ikke en diode på nettverks ledninga, men på den som skal vise aktiviteten til cd-romen er det en sensor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå