Mafo Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Nokia lanserer iPod-knuser Amobil.no var på plass under Nokias presselansering i dag, der den finske produsenten kunne avduke hele tre telefoner i en helt ny portefølje. Den mest interessante av disse er N91, som med innebygd harddisk og særdeles gode lydmuligheter ser ut til å kunne konkurrere med selveste iPod. Les artikkelen her Lenke til kommentar
robot Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Fin artikkel. Jammen begynner nokia å komme¨på banen igjen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Spesifikasjoner: http://www.gsmarena.com/nokia_n91-1154.php Fin telefon det her. Nokia har nå vist at de er virkelig overlegne alle andre produsenter, ihvertfall på enkelte områder. Gleder meg til å lese deres artikler om de andre N-mobilene Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg må bare si: Wow... Dette er noe av det beste jeg har sett fra Nokia. En total iPod-dreper. 2mpkamera, 3G osv. Hva mer kan man ønske seg? Får håpe den neste som prøver seg på å lage ipodkillertelefon lager kamskjell. Spørs om denne blir billig vare... Nokia er ofte ganske griske på utsalgspriser. Kommer sikkert til å koste oppimot 6000, regner jeg med. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Knuser denne iPod (salg osv), så spiser jeg hatten min. Flotte spesifikasjoner, men spesielt pen synes jeg den ikke var. Lenke til kommentar
Olos1 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Syns den så ganske bra ut jeg. Det er ihvertfall ingenting å si på specs, eneste som ikke var bra må jo være at det ikke er to kameraer. blir spennede å se hvor mye den kommer til å koste Endret 27. april 2005 av Olos1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Dette ser veldig bra ut. Fikk lyst på ny telefon nå. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Ser bra ut denne, men jeg tror nok Nokia har gjort en stor tabbe med å inkludere kun ett kamera på baksiden av telefonen. Det vil da ikke være mulighet for fullverdige videosamtaler, noe som vil gjøre denne modellen uaktuell for mange mennesker. Endret 27. april 2005 av apwr Lenke til kommentar
simerix Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ser bra ut denne, men jeg tror nok Nokia har gjort en stor tabbe med å inkludere kun ett kamera på baksiden av telefonen. Det vil da ikke være mulighet for fullverdige videosamtaler, noe som vil gjøre denne modellen uaktuell for mange mennesker. NEI!!! Det stemmer da vel ikke. Ser du ikke den svarte prikken øverst? Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ser bra ut denne, men jeg tror nok Nokia har gjort en stor tabbe med å inkludere kun ett kamera på baksiden av telefonen. Det vil da ikke være mulighet for fullverdige videosamtaler, noe som vil gjøre denne modellen uaktuell for mange mennesker. NEI!!! Det stemmer da vel ikke. Ser du ikke den svarte prikken øverst? Du tuller, ikke sant? Denne prikken er ikke et kamera. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Den kommer nok til å bli en stor konkurent til sonyericssons W800i og K750i, som verken kan by på wlan, edge, eller 3G. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ser bra ut denne, men jeg tror nok Nokia har gjort en stor tabbe med å inkludere kun ett kamera på baksiden av telefonen. Det vil da ikke være mulighet for fullverdige videosamtaler, noe som vil gjøre denne modellen uaktuell for mange mennesker. NEI!!! Det stemmer da vel ikke. Ser du ikke den svarte prikken øverst? Du tuller, ikke sant? Denne prikken er ikke et kamera. Ikke det? Det var synd...... Lenke til kommentar
simerix Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har tenkt å kjøpe denne. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Bare den ikke koster 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000. da Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Slapp av litt nå 4 poster på rad? Det er lov å bruke Edit-knappen. Les retningslinjene og bruk Edit-knappen neste gang. En post som bekrefter at du har lest dette er heller ikke nødvendig Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 heisann, endelig ser det ut til at nokia har begynt og skjerpe seg her. peneste mobilen fra nokia jeg har sett på flere år! lurer på hvordan strømbruken på den harddisken blir da.. synes ikke mp3 spillere har noe og gjøre i mobilen før det skjer noe drastisk med batterilevetiden. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 4 GB og WLAN er meget imponerende. Men 12-24 kr.(£1-2) for en sang? Det er jo ekstremt dyrt... Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvem har sagt du må bruke harddisken til mP3? Helt kongetelefon. Eneste jeg savner er muligheten til å filme seg selv ved videosamtale, og muligheten til å bruke den som fjernkontroll til mac'en min via Bluetooth, slik som SE telefonene. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvem har sagt du må bruke harddisken til mP3? Helt kongetelefon. Eneste jeg savner er muligheten til å filme seg selv ved videosamtale, og muligheten til å bruke den som fjernkontroll til mac'en min via Bluetooth, slik som SE telefonene. Selvsagt må man ikke det, men det kommer jo klart frem at det er det som er hovedmålet med denne disken.. tittelen på artikkelen er jo tross alt: "Nokia lanserer iPod-mobil".. hva annet trenger du 4gb på en mobil for? lagring av mms'er? Og dette med videosamtale har jeg liten tro på egentlig.. jeg vet hvertfall at jeg ikke har lyst og filme meg selv når jeg snakker med noen. ikke har jeg råd til det heller de nærmeste årene. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Spesifikasjoner:http://www.gsmarena.com/nokia_n91-1154.php Fin telefon det her. Nokia har nå vist at de er virkelig overlegne alle andre produsenter, ihvertfall på enkelte områder. Fanboy Arehei?!? Hehe... overlegne hvem sier du? HDD er allerede lansert av Samsung... Har du sett størrelsen på denne 160 g?!? Ikke noen liten tass, spent på prisen også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg