Gå til innhold

Hva er best??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har penger så kjøp en MAC!

Klart beste systemet og du får alt det du trenger til musikk, tekstbehandlig osv inkludert.

Ettersom neste versjon av OSX (august) kommer til å benytte noe som heter QuartzXtreem så bør man helst ha et 32 MB skjermkort, noe som iBook ikke har.

 

Dette er egentlig et dårlig tidspunkt å kjøpe en G3 maskin på.

 

Spille på en G3 maskin med 16 MB skjermkort, yeah right :razz: (jeg har lemmings hvis du vil ha )

Det som er greit med mac er at alt funker og alt er så utrolig mye enklere enn Windoze. Og OSX er konge :smile:

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: MCDr på 2002-07-09 15:33 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Skal brukes mest til tekstbehandling, internett, litt musikk og litt spilling....


Er ikke så opptatt av stor skjerm etc....design og brukervennlighet er viktig!


 

Macen takler alt det som er PC klarer, men når det kommer til spill, ligger PC laaangt foran. Det er bare noen få spill som passer til macen. (tror jeg).

 

Tror nok ikke at jeg ville valgt en maskin med G3 prosessor nå. Dessuten er jo iBooken ganske dyr også da, man kan få en ganske kompetent PC til samme prisen. Jeg ville heller ha kjøpt en PC.

Eller kanskje du kan få kjøpt en brukt G4 til samme prisen. Sjekk ut denne bruktbørsen: http://www.MacStar.com/MacB/AllLists.t

Lenke til kommentar

Har brukt både PC og MAC i lengre tid. PC'n er mye mer brukervennlig enn MAC, Win XP er mer stabilt enn OS X, PC er billigere, du har mer programvare, billigere hardware, lettere å oppgradere osv... I tillegg så er PC'n langt foran MAC når det gjelder spill.

 

Vet at andre har andre oppfatninger enn meg om MAC, men jeg har bare hatt trøbbel med de maskinene jeg har vært borte i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...