Torjus Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Etter mange forsøk med ajfork, prøvde jeg cutenews og det endte slik: http://home.no.net/fuzzy2/ Jeg har gjort alt riktig, men det blir slik! Ajfork plasserte seg i midten og designet hold seg der det skulle, men når jeg la inn cutenews ble det slik Hva er galt? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) CuteNews' default layout er laget av tabeller... Hvordan er CSS-filen din med tanke på tabeller? Begynn med å lage din egen layout på CuteNews, deretter får du siden validert, så kan du gå i gang med å få den til å se riktig ut. Mye lettere enn å måtte forholde seg til tabellene til Cutenews Endret 27. april 2005 av drange_net Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Ok... men jeg er ikke så god til å endre på sånn, er det noen andre ting enn ajfork og cutenews som ligner mest på ajfork? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Ok... men jeg er ikke så god til å endre på sånn, er det noen andre ting enn ajfork og cutenews som ligner mest på ajfork? Det er pisslett å endre det på cutenews... Vent litt, så skal jeg se om jeg finner en gammel conf jeg hadde... Logg inn i cutenews, gå til options, velg edit templates, gå til Activ news. Erstatt det som er i boksen med dette: <div class="nyhet"> <h2>{title}</h2> <p>{short-story}</p> <p>[full-link]Les mer[/full-link]</p> </div> Save changes og gå til Full story. Erstatt med følgende: <h2>{title}</h2> <p><em>{short-story}</em></p> <p>{full-story}</p> <p>Skrevet av {author-name} den {date}</p> Save changes, and you're done! Endret 27. april 2005 av drange_net Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 <ingve> hjalp meg Ellers takk Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeje... Jeg ville fremdeles ha separert de forskjellige nyhetene for seg selv ved å plassere de i en div med klasse «nyhet» eller lignende... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Slik? [B]Showing headlines and the latest article on the same page[/B] <?PHP $static = TRUE; $template = "Headlines"; include("path/to/show_news.php"); $number = "1"; include("path/to/show_news.php"); ?> Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvis det var til meg, må jeg skuffe deg. Ikke slik. Da viser du kun én nyhet på siden. Jeg tenkte at det skulle være slik: <div> nyhet </div> <div> nyhet </div> <div> nyhet </div> and so on Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Hvis det var til meg, må jeg skuffe deg. Ikke slik. Da viser du kun én nyhet på siden. Jeg tenkte at det skulle være slik:<div> nyhet </div> <div> nyhet </div> <div> nyhet </div> and so on Forskjellen er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå