Bimmelom Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Heisann! Har som sagt konfing neste helg, og lurer derfor på noen taler. Er ingen storslagen taleskriver selv, så håper da på at noen her vet om eller kan si noen forslag til tale. Og, ikke gidd å komme med useriøse poster, som f.eks "Drit i tale a!!" Taker veldig for hjelp. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ha i bakhodet at det er sjelden en tale ses på som for kort. Du trenger ikke si så mye. Takk for gavene og at så mange kunne komme osv. Funker greit. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 "Og til slutt så vil jeg takke for at dere kunne komme til min konfirmasjon og tusen takk for gavene" noe sånt er enkelt og greit Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 skal konfirmerst selv. tenker på noe kort og grett. vil ikke kjede prateglade folk ihel med en takketale "det enkleste er ofte det beste" Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 prøv www.gewgle.com Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 "takk" det skal jeg si Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg brukte denne i min konfirmasjon for en uke siden. Jeg fikk god respons og det var mange som satte pris på den. De beste talene er de som er korte: "Tusen takk til gjestene! Dere stilte opp med godt humør og gjorde denne festen mulig. Denne konfirmasjonen Først og fremst vil jeg takke gjestene fordi dere kom. Dere gjorde denne festen mulig og dere gjorde den til et varmt minne som jeg vil holde på i mange år framover. Takk til gjestene for at dere stilte opp og har gjort dette til en kjempefin opplevelse for både meg og foreldrene mine. Jeg vil ønske alle som deltok på festen lykke og hell i fremtiden, og håper at vi kan samles litt oftere. Ha en god kveld, og så sees vi i morgen! Ha det bra og få en god natts søvn." Håper du får bruk for denne på en eller annen måte Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg brukte denne i min konfirmasjon for en uke siden. Jeg fikk god respons og det var mange som satte pris på den. De beste talene er de som er korte: "Tusen takk til gjestene! Dere stilte opp med godt humør og gjorde denne festen mulig. Denne konfirmasjonen Først og fremst vil jeg takke gjestene fordi dere kom. Dere gjorde denne festen mulig og dere gjorde den til et varmt minne som jeg vil holde på i mange år framover. Takk til gjestene for at dere stilte opp og har gjort dette til en kjempefin opplevelse for både meg og foreldrene mine. Jeg vil ønske alle som deltok på festen lykke og hell i fremtiden, og håper at vi kan samles litt oftere. Ha en god kveld, og så sees vi i morgen! Ha det bra og få en god natts søvn." Håper du får bruk for denne på en eller annen måte Takk til gjestene...Takk til gjestene...Takk til gjestene, Så mange ganger? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Tusen takk degenererte slektninger med kromosomfeil. Takk for de fine gavene mine... nå har jeg i grunnen fått mitt og dere kan gå. Særlig takk til feite Laila som kokkelerte på kjøkkenet og spiste opp halve maten selv. Takk til dere, og takk for meg. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Selv sa jeg følgende; "Jeg vil gjerne takke alle for at dere kunne komme i min konfirmasjon, og tusentakk for alle presangene jeg har fått. Kos dere og spis godt, men ikke for mye, desserten er nemlig rett rundt hjørnet, takk" eller noe sånt. Husker ikke helt i detalj. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Tusen takk degenererte slektninger med kromosomfeil. Takk for de fine gavene mine... nå har jeg i grunnen fått mitt og dere kan gå. Særlig takk til feite Laila som kokkelerte på kjøkkenet og spiste opp halve maten selv. Takk til dere, og takk for meg. haha, ler meg skakk :!: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Skrev en liten tale eg, der eg takket slektninger og foreldre. Heh, moren min greidde ikke å fulføre sin etterpå. Heh. Bare prøv å begynne så kommer du på noe. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hei hei alle sammen. Takk for at alle kom og for guds skyld ta en kikk rundt deg. Mange her du sikkert aldri vil se igjen, for når jeg har konfirmasjon har vi søk i slekt vi ikke en gang visste vi hadde. Dette bare fordi jeg som komfirmat skal høste så mange gaver som mulig. Håper dere alle la ekstra mye i gaven og jeg legger ikke skjul på at flate konfoluttgaver er å foretrekke. Husk det er ikke at dere gir, men hvor mye dere gir som er det viktigste for meg. Og nå har vi hørt 204 sanger og forhåpentligvis tar denne dagen snart slutt. Og takk til de som har donert en pen liten sum til meg denne dagen. Slikt skal huskes i hvertfall frem til jul eller noe sånt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hei hei alle sammen. Takk for at alle kom og for guds skyld ta en kikk rundt deg. Mange her du sikkert aldri vil se igjen, for når jeg har konfirmasjon har vi søk i slekt vi ikke en gang visste vi hadde. Dette bare fordi jeg som komfirmat skal høste så mange gaver som mulig. Håper dere alle la ekstra mye i gaven og jeg legger ikke skjul på at flate konfoluttgaver er å foretrekke. Husk det er ikke at dere gir, men hvor mye dere gir som er det viktigste for meg. Og nå har vi hørt 204 sanger og forhåpentligvis tar denne dagen snart slutt. Og takk til de som har donert en pen liten sum til meg denne dagen. Slikt skal huskes i hvertfall frem til jul eller noe sånt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå