royale Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Var på førpremieren av den forrige, skal kjøpe biletter på mandag til denne. Til forestillingen på colloseum eller? De legger ut bilettene til premieren der 2.mai kl 1200. Dark Knight: Jeg bor også i Hamar, Sagatun kino har et altfor røti anlegg for episode 3 Kjenner du Ewok? Lillehammer , men det er bedre enn ingeting da, nesten garantert å få biletter om jeg skulle komme dagen før filmen går. Ja, men jeg har ikke råd til Colloseum Skal på den med Ewok og meg ffs! Ja deg også og meg da! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Var på førpremieren av den forrige, skal kjøpe biletter på mandag til denne. Til forestillingen på colloseum eller? De legger ut bilettene til premieren der 2.mai kl 1200. Dark Knight: Jeg bor også i Hamar, Sagatun kino har et altfor røti anlegg for episode 3 Kjenner du Ewok? Lillehammer , men det er bedre enn ingeting da, nesten garantert å få biletter om jeg skulle komme dagen før filmen går. Ja, men jeg har ikke råd til Colloseum Skal på den med Ewok og meg ffs! Ja deg også og meg da! Og kanskje meg vis jeg ikke får billett på Colosseum =D Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Var på førpremieren av den forrige, skal kjøpe biletter på mandag til denne. Til forestillingen på colloseum eller? De legger ut bilettene til premieren der 2.mai kl 1200. Dark Knight: Jeg bor også i Hamar, Sagatun kino har et altfor røti anlegg for episode 3 Kjenner du Ewok? Lillehammer , men det er bedre enn ingeting da, nesten garantert å få biletter om jeg skulle komme dagen før filmen går. Ja, men jeg har ikke råd til Colloseum Skal på den med Ewok og meg ffs! Ja deg også og meg da! Og kanskje meg vis jeg ikke får billett på Colosseum =D og meg ! Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Den beste scenen i Star Wars filmene må være slutten på ep. 4 (trur eg), der alle får utdelt medaljer for sin innsats. (Daljer til alle!) Hysterisk morsomt. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Beste scena er jo når Obi-Wan(Ben) sloss mot Vader i 4'ern.. Han snurrer sånn saaakte rundt Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har ikke sett noen av Start wars filmene jeg... Start Wars :party: Hva skjer med "Start Wars"-fetisjen? Star Wars ffs! One more thing: Star Wars Lenke til kommentar
r Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Ah, nå sitter jeg med billetten til premieren i hånden. Den er rett og slett nydelig. Gleder meg som en liten unge til 19. mai! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg skal kjøpe etterpå, starter halv 4 her... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 jepp - da er det billetter halv 4 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Gå på www.starwars.com og se på den nye musikkvideon, masse nye scener, konge spør du meg =) Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Var faktisk førstemann på kinoen i dag for å kjøpe biletter. Men så var faen meg døra låst. Jaja får kjøpe i morgen, er ikke SÅ mange star wars geeks i byen min... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg gidder ikke se den 19.Mai grunnet formye folk MEN GJETT som jeg skal se den Endelig er tia inne... Har gleda meg til denne siden, siden.. Ja, siden jeg så Star Wars for første gang! Tror jeg var 8år å har hatt dilla siden den gang Og kan ikke vente med og se 6 pack'n med starwars filmer i DVD hylla mi. Nei jeg elsker Star Wars Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Venter til den kommer på NRK2 ...neida, er den bedre enn toeren så blir det knall! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Venter til den kommer på NRK2 ...neida, er den bedre enn toeren så blir det knall! Det tør jeg vedde på at den er Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Reviews har kommet på theforce.net. En rask konklusjon etter det jeg har lest er at alle synes filmen definitivt er den beste av prequelsene, men kanskje ikke bedre enn ep4 og ep5. Gud som jeg begynner å glede meg = ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå