porcelaiN Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg kan ikke se at det står noe som helst om at denne i denne tråden får bare de som mener Star Wars er bra få lov til å si sin mening..? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Jeg kan ikke se at det står noe som helst om at denne i denne tråden får bare de som mener Star Wars er bra få lov til å si sin mening..? Det er fortsatt ingen tråd om Star Wars er bra eller ikke.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det er det ikkje, men trådstartar ber om det når han bruker slike uttrykk. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Var på førpremieren av den forrige, skal kjøpe biletter på mandag til denne. Til forestillingen på colloseum eller? De legger ut bilettene til premieren der 2.mai kl 1200. Dark Knight: Jeg bor også i Hamar, Sagatun kino har et altfor røti anlegg for episode 3 Kjenner du Ewok? Lillehammer , men det er bedre enn ingeting da, nesten garantert å få biletter om jeg skulle komme dagen før filmen går. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Skal kjøpe meg sånn leke lasersverd å ha det med på premieren! Hvor får man kjøpt de? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg har et grønt leketøys lasersverd (Qui-Gon sitt vis jeg ikke husker feil). Dette lasersverdet kjøpte jeg på en leketøysforretning på internet for lenge, lenge siden =] En kamerat av meg kjøpte det samme, husker vi slåss som bare det med de sverdene.... Ahh barndoms minner og Star Wars = ) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 http://www.parksabers.com/ PS: Det kommer en lyd når du går inn på siden som man gjerne kvepper av hvis klokken er halv 12 og du har lyden litt for høyt... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Er trøtt nå, menneh det der er plast right ell glass? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Var på førpremieren av den forrige, skal kjøpe biletter på mandag til denne. Til forestillingen på colloseum eller? De legger ut bilettene til premieren der 2.mai kl 1200. Dark Knight: Jeg bor også i Hamar, Sagatun kino har et altfor røti anlegg for episode 3 Kjenner du Ewok? Lillehammer , men det er bedre enn ingeting da, nesten garantert å få biletter om jeg skulle komme dagen før filmen går. Ja, men jeg har ikke råd til Colloseum Skal på den med Ewok Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har spilt litt Lego Star Wars, så jeg har tjuvstartet på handlingen i Revenge of the Sith Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har spilt litt Lego Star Wars, så jeg har tjuvstartet på handlingen i Revenge of the Sith Lego Star Wars er dritrått. Snublet forresten over en tegenserie som dekker litt klonekriger/mellomhistorie mellom episode 2 og 3 på Kiwi her om dagen, interresant og nyttig lesning. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Har spilt litt Lego Star Wars, så jeg har tjuvstartet på handlingen i Revenge of the Sith Lego Star Wars er dritrått. Snublet forresten over en tegenserie som dekker litt klonekriger/mellomhistorie mellom episode 2 og 3 på Kiwi her om dagen, interresant og nyttig lesning. My kosta den???` Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg gleder meg som en unge! du er en unge ^^ neia - jeg og Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Jeg gleder meg som en unge! du er en unge ^^ neia - jeg og :!: Det blir bra! Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har spilt litt Lego Star Wars, så jeg har tjuvstartet på handlingen i Revenge of the Sith Lego Star Wars er dritrått. Snublet forresten over en tegenserie som dekker litt klonekriger/mellomhistorie mellom episode 2 og 3 på Kiwi her om dagen, interresant og nyttig lesning. My kosta den???` 44 kr. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har spilt litt Lego Star Wars, så jeg har tjuvstartet på handlingen i Revenge of the Sith Lego Star Wars er dritrått. Snublet forresten over en tegenserie som dekker litt klonekriger/mellomhistorie mellom episode 2 og 3 på Kiwi her om dagen, interresant og nyttig lesning. My kosta den???` CDon.com selger den nå for kr. 269.- Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 www.supershadow.com - Er denne siden falsk eller ekte? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 http://en.wikipedia.org/wiki/Supershadow#S...27s_Ep._3_Cameo - Dette tror jeg forklarer hvem denne løgneren er.... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Var på førpremieren av den forrige, skal kjøpe biletter på mandag til denne. Til forestillingen på colloseum eller? De legger ut bilettene til premieren der 2.mai kl 1200. Dark Knight: Jeg bor også i Hamar, Sagatun kino har et altfor røti anlegg for episode 3 Kjenner du Ewok? Lillehammer , men det er bedre enn ingeting da, nesten garantert å få biletter om jeg skulle komme dagen før filmen går. Ja, men jeg har ikke råd til Colloseum Skal på den med Ewok og meg ffs! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Var på førpremieren av den forrige, skal kjøpe biletter på mandag til denne. Til forestillingen på colloseum eller? De legger ut bilettene til premieren der 2.mai kl 1200. Dark Knight: Jeg bor også i Hamar, Sagatun kino har et altfor røti anlegg for episode 3 Kjenner du Ewok? Lillehammer , men det er bedre enn ingeting da, nesten garantert å få biletter om jeg skulle komme dagen før filmen går. Ja, men jeg har ikke råd til Colloseum Skal på den med Ewok og meg ffs! Ja deg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå