CNesset Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Hva er egentlig så bra med StarWars? Alt.... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hva er egentlig så bra med StarWars? Alt.... Hmm... Har aldri sett det store i det. Bare sett et par filmer da.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 enig <ingve> !! står å vifter med sånne lysrør.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Er ofte sånn med de store filmene at det er noen som ikke skjønner hva andre ser i de. Jeg syns Ringenes Herre er veldig overvurdert, mens mange syns Star Wars er overvurdert. Tror ikke det er noe gale med deg, eller at du ikke ser det vi ser, vi er bare forskjellige. Men hvis du ikke har sett alle anbefaler jeg at du gjør det. Endret 27. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 enig <ingve> !! står å vifter med sånne lysrør.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Tviler på at jeg gidder å se denne på kino. Star Wars suger strengt tatt en del da. Elendige produksjoner. Det eneste jeg kan tenke meg som underholder er de teite historiene til Lucas. Det faktum at mange har vokst opp med Star Wars gjør at de har begynt å elske dem. Hvem sitter vel i 10-årsalderen og misliker en sci-fi-film? Nettopp; ingen. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Liker Star-Wars filmene men er ikke så veldig begeistret som mange av mine kammerater. Er en stund siden jeg har sett filmene så jeg må nok refreshe minnet litt med å se de på nytt igjen. Jeg tror også jeg så de i feil rekkefølge, så alt ble litt feil egentlig.. Derfor har jeg egentlig ikke så mye å si, kan godt hende hele historien er genial, men jeg tviler litt Smak og behag Endret 27. april 2005 av Stish Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) dobbelpost Endret 27. april 2005 av Stish Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Var på førpremieren av den forrige, skal kjøpe biletter på mandag til denne. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Var på førpremieren av den forrige, skal kjøpe biletter på mandag til denne. Til forestillingen på colloseum eller? De legger ut bilettene til premieren der 2.mai kl 1200. Dark Knight: Jeg bor også i Hamar, Sagatun kino har et altfor røti anlegg for episode 3 Kjenner du Ewok? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 "Største begivenheten noensinne!" er litt å ta i... Men ikke tvil om at jeg gleder meg Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 For oss Star Wars frelste er vel dette noe av det største som har skjedd i det nye årtusenet, ihvertfall for min egen del =D Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Tviler på at jeg gidder å se denne på kino. Star Wars suger strengt tatt en del da. Elendige produksjoner. Det eneste jeg kan tenke meg som underholder er de teite historiene til Lucas. Det faktum at mange har vokst opp med Star Wars gjør at de har begynt å elske dem. Hvem sitter vel i 10-årsalderen og misliker en sci-fi-film? Nettopp; ingen. Du kan holde kjeft med sånn off-topic, og dra deg til søppelforumet hvis du skal disse Star Wars Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Tviler på at jeg gidder å se denne på kino. Star Wars suger strengt tatt en del da. Elendige produksjoner. Det eneste jeg kan tenke meg som underholder er de teite historiene til Lucas. Det faktum at mange har vokst opp med Star Wars gjør at de har begynt å elske dem. Hvem sitter vel i 10-årsalderen og misliker en sci-fi-film? Nettopp; ingen. Du kan holde kjeft med sånn off-topic, og dra deg til søppelforumet hvis du skal disse Star Wars Så sant som det er sagt. "Nei jeg liker ikke Star Wars fordi det er urealistisk" - "Science Fiction er noe dritt" Fantasiløse grinebiter Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ALLE SOM IKKE ER ENIG MEd MEG KAN FÅKKE ÅFF LIXOM!1 Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) ALLE SOM IKKE ER ENIG MEd MEG KAN FÅKKE ÅFF LIXOM!1 Nei, men dette er ingen disse-star wars-tråd, det er en hylle-star wars-tråd!!! Lag en ny tråd hvis du skal diskutere om det er bra eller ikke... Endret 27. april 2005 av Dark Knight Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Tviler på at jeg gidder å se denne på kino. Star Wars suger strengt tatt en del da. Elendige produksjoner. Det eneste jeg kan tenke meg som underholder er de teite historiene til Lucas. Det faktum at mange har vokst opp med Star Wars gjør at de har begynt å elske dem. Hvem sitter vel i 10-årsalderen og misliker en sci-fi-film? Nettopp; ingen. Du kan holde kjeft med sånn off-topic, og dra deg til søppelforumet hvis du skal disse Star Wars han må vel få lov til å si hva han mener da..og hvis du ikke vil at noen skal disse star wars i denna tråden så må du si fra om det da! også husk på at han er moderator da Lenke til kommentar
royale Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg gleder meg sinnsykt til sw! Skal kjøpe meg sånn leke lasersverd å ha det med på premieren! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Tviler på at jeg gidder å se denne på kino. Star Wars suger strengt tatt en del da. Elendige produksjoner. Det eneste jeg kan tenke meg som underholder er de teite historiene til Lucas. Det faktum at mange har vokst opp med Star Wars gjør at de har begynt å elske dem. Hvem sitter vel i 10-årsalderen og misliker en sci-fi-film? Nettopp; ingen. Du kan holde kjeft med sånn off-topic, og dra deg til søppelforumet hvis du skal disse Star Wars han må vel få lov til å si hva han mener da..og hvis du ikke vil at noen skal disse star wars i denna tråden så må du si fra om det da! også husk på at han er moderator da Da burde han kunne nr.3 i retningslinjene da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå