Joachim_F Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Disney har kunngjort at de er i ferd med å lage et MMORPG-spill basert på Pirates of the Caribbean-franchisen. Arr! Les artikkelen her Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 trukke jeg kommer til å kjøpe det...spørs om det koster penger i månden men tviler på det Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Tvilar egentlig ganske strekt på at spelet vil bli betre enn Pirates of the Burning Sea <- link Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Leste det tidligare i dag, og eg har mine tvil på dette spillet klarer berre ikkje å sette fingern på det. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Der ja! Jeg VISSTE at PotC ville vært genialt som MMO! Nå gjenstår det bare å se om Disney klarer å gjøre det bra! Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg tviler STERKT på at dette vil funke for å være helt ærlig, Disney som spillselskap for meg = Ta en pop film, bygg en kjedlig historie, ta middelmådig grafikk og legg til noen kjipe annimasjoner og tragiske minigames og vips! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Da har du ikke prøvd PotC, som faktisk var meget bra, når man bare fikk satt seg inn i det! Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 [iC' date=27/04/2005 : 18:42] Da har du ikke prøvd PotC, som faktisk var meget bra, når man bare fikk satt seg inn i det! PotC var svært kjekt i byrjinga men etter kvert vart det svært repitivt og fektekampane vart berre kjedelige. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 [iC,27/04/2005 : 18:42] Da har du ikke prøvd PotC, som faktisk var meget bra, når man bare fikk satt seg inn i det! PotC var svært kjekt i byrjinga men etter kvert vart det svært repitivt og fektekampane vart berre kjedelige. Omvent for meg. Jeg syntes spillet var veldig tungt i begynnelsen, men etter hvert som jeg ble mektigere, ble det bare fetere og fetere. Dessuten var det lett å endre på noen av instillingene (antall kanonkuler du hadde i skipet, endring av pengesummen, endring av navn på deg selv og skip, etc.). Og grafikken i PotC var også vakker for alle pengene. Husker godt da jeg fant alle de hemmelige veiene som krenget seg inn mot fjellveggen, og på andre siden av stien, så man, langt nede, bølgene slå inn mot strendene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg