jocke Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 /me likes apple Leverte ein PowerBook 12" SuperDrive (forrige generasjon) til service hos InfoCare via Officeline. Fikk den igjen for 3 uker siden. Fikk i dag beskjed om at jeg får ein splitter ny 15" PowerBook SuperDrive med Tiger. *wheeeeeeeeeeeeeeee* Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Var 12"ern ødelagt? Skjønte ikke helt hvorfor du får en ny. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Var 12"ern ødelagt? Skjønte ikke helt hvorfor du får en ny. http://lasso.officeline.no/forum/viewtopic.php?t=1437 Der står min histore om 12"ern. I tillegg til at jeg får ny maskin, får jeg også beholde min 1GB's minnebrikke fra den forrige maskinen, samt at Apple betaler forrige måneds telefonregning pga jeg brukte mye penger på å samføre InfoCare og Officeline. Så kan det diskuteres hvorfor hengslene ble ødelagt og slikt. Jeg tror dette var en fabrikasjonsfeil i en viss serie, da 2 av mine kompiser kjøpte samme maskin bare med få ukers mellomrom etter jeg kjøpte min. De har opplevd samme problemene. Dog kan det sies at når man først får problemer med Apple/Mac, er dem flinke til å fikse opp igjen - så lenge kravene ikke er urimelige. Hovedgrunnen til at denne saken slo igjennom så positivt, er nok at norsk lov stadfester mesteparten av kravene mine. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 ba du om en 15" tilbake da? den er jo en hel del større.. hvis det var meningen at jeg skulle hatt en 12" vile jeg ikke hatt en 15" i erstatning.. men hvis ikke størrelsen spiller noen rolle var det jo strålende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå