jocke Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hei, Skal til å handle meg DVD-brenner for første gang. Aner ikke hva som er bra, og hva som er dårlig. Den bør være rask, stabil, og kunne brenne kvalitetsplater. Har hørt noe om Lightscribe - har hørt at dette er noe printegreier, eller tar jeg feil? Hva er dette, og er det noe vits? Har printer som takler å printe på DVD/CD, så er det da noe vits? Når det gjelder DVD-plater, er disse brukendes? Eller kan jeg bruke blekkskriver på f.eks. disse? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hei, Skal til å handle meg DVD-brenner for første gang. Aner ikke hva som er bra, og hva som er dårlig. Den bør være rask, stabil, og kunne brenne kvalitetsplater. Har hørt noe om Lightscribe - har hørt at dette er noe printegreier, eller tar jeg feil? Hva er dette, og er det noe vits? Har printer som takler å printe på DVD/CD, så er det da noe vits? Når det gjelder DVD-plater, er disse brukendes? Eller kan jeg bruke blekkskriver på f.eks. disse? De fleste ender opp med: NEC 3520A BenQ DW1620PRO sjekk www.cdfreaks.com for evt tester. Videre kan du se hva bla Gerrard og OC-Freak skriver om brenning, det meste de har å si om brenning er verdt å lytte til. Når det gjelder kvaliteten på dvd-plater sjekk denne tråden. Din side har også tester Lenke til kommentar
kvase Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 komer snart Benq 1640/50 på markedet og Nec 3540 Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Benq 1640/50 på markedet Hva er egentlig forskjellen på 1640 og 1650? Tror jeg hørte noe med at 50 hadde SATA mens 40 "bare" hadde IDE... Er det noe mer? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Tror jeg går for ein NEC 3520A. Billig og god. Eller er det noen som har innvendinger? Endret 30. april 2005 av jallakim Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Tror jeg går for ein NEC 3520A. Billig og god. Eller er det noen som har innvendinger? Ville fortsatt gått for en BenQ DW1620 Pro, da jeg fortsatt mener denne har flere fordeler enn NEC, såfremt du ikke vil vente på de nye modellene som kommer. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Bruker nesten ikke NEC'en min til noe lenger... Skal jeg brenne noe blir det Benq DW1620 for DVD+R, Pioneer DVR-109D for DVD-R eller LG GSA-5163D for DVD+/-R med lav kvalitet, da LG'en er konge på 4x og 8x brennehastighet med jallaplater. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Kjøpte nettop Nec 3520A og er veldig fornøyd. Kjøpte også en 50pk spindel med veratim printable dvder. Disse får du billigst fra www.stretto.no. 8x dvdene kan brennes med 12x hastighet på denne brenneren. Lenke til kommentar
krippa1970 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ned3520 er en bra brenner.Jeg har den selv og den har brennt snart 200dvd, og en ca 50 cder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå