Joachim_F Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Utviklerstudioet Steel Monkeys har nylig gitt ut de første detaljene om actioneventyret 2 Days to Vegas, som ser overraskende imponerende ut. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ser veldig kult ut gleder meg Her er mer bilder av spillet: http://www.steelmonkeys.com/eng/projects_eng.html Lenke til kommentar
Agres Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Likte grafikken. Pent og detaljert. Glinsingen på bilene var ekstra pen. Se bare på tankbilen på det av bildene. Nydelig Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 De bildene ser utrolig fine ut Men er det noen som vet om dette er fra selveste gamplay (in game) eller bare videosnutt grafikk? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 http://www.steelmonkeys.com/screenshots/dtv/dtv_10.jpg den så ikke verst ut heller... http://www.steelmonkeys.com/screenshots/dtv/dtv_11.jpg faen ikke langt unna fotorealistisk det der da.. nesten ihvertfall.. VELDIG detaljert.. Lurer på hvordan maskina mi drar det der jeg i 1600x1200 med AA og AF tror jeg nok 6600GTn vil slite litt. :!: Lenke til kommentar
heggo0 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 fy faen for et spill! det er helt sjukt Lenke til kommentar
apwr Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Dersom grafikken i dette spillet lever opp til skjermbildene vil dette spillet knuse alt vi tidligere har sett . Det er sannelig ikke lenge til vi har fotorealistisk grafikk i spill, for dette er søren meg ikke langt unna. Håper bare at min maskinvare vil holde til å kjøre dette spillet på max settings... Endret 1. mai 2005 av apwr Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det er ikke in-game skjermbilder. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hvordan vet du det? har selcfølgelig tvilt men men.. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) For det første, har du litt erfaring med 3D så er det enkelt å se at det er renders, for det andre: Hi As for the screenshots as you say they are rendered pics with the in-game models. Thank you for your deep interest in our games. Bye - Hide quoted text - ----- Original Message ----- From: "Shadow XXX" <[email protected]> To: <[email protected]> Sent: Wednesday, April 27, 2005 5:25 AM Subject: 2 Days to Vegas Screenshots Question Hi there, I don't work for any magazine, publisher or developer, but maybe You could still answer my question. Are the screenshots from 2 Days to Vegas in-game shots or rather artistic impressions rendered in some 3d app? Greetings and good luck with your game. Endret 1. mai 2005 av BTK Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 ja jeg så jo at de likner mistenkelig på renders. men det pleier liksom å stå på bildet om det er renders eller screen shots. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Renders? hva er egentlig vitsen med å gi ut bilder som ikke viser den virkelige grafikken? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Plutselig ikke like interesant lenger Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er et _actioneventyr_, og samtlige poster har hittil handla om grafikken? Tsk tsk. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 jeg vil se sc shots som viser den virkelige in game grafikken. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er et _actioneventyr_, og samtlige poster har hittil handla om grafikken? Tsk tsk. Selvsagt, hva forventer du når man ikke vet stort om spillet og man får se de bildene der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg