Gå til innhold

Slår dere denne 3Dmark scoren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-09 15:02, chil skrev:

ehh..Det var min lillebror sin PC da. å jeg har fortsatt ikke klart å løse det problmet så takker ja til svar der å
:)

takk på forhånd

foresten så får jeg ikke 3000 men 700 3d mark på den PCn å d er ikke møe:)

Hva i alle dager er det du prater om ?! Tror du har røyka noe, muligens svidd kjølepasta.

Forøvrig er jeg ganske sikker på at du ikke vil få såpass høy score med mindre du bruker P4. Athlon er ganske enkelt for svak i forhold til en 3.4 gig P4.

Lenke til kommentar

Jeg fikk faktisk over 18000 poeng med lillebroen min sin gameboy color når jeg bytta ut de vanlige batteriene med duarcell og linka gameboyen opp mot 3DMarks (måtte selfølgelig patche firmwaren med ulT1M4T3_14IZ_p4tch 8.456 beta3 da, men det gikk greit så lenge hovedlumborisytten ikke regenaliserte med irm-serveren). Jeg har ikke tatt screenshot men dere MÅ tro meg!! :roll:

Lenke til kommentar

You are a cheater. Du kan aldri få så høyt!

Ikke med geforce 4.

Jeg har klokket mitt system ganske høyt, og jeg får ca. 15000 poeng. Og ditt system kan ikke være så mye raskere enn mitt. Dessuten har grafikk kortet mye å si. Så derfor ikke kom her med at geforce 4 klarer så høyt!!!

You fucking cheater!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-09 14:51, dominizer skrev:

Hvorfor har alle de med høyest score i 3dMark slått av alt utenom spill-testene. De kjører ikke Vertex shader, bump mapping osv. Er ikke det ganske kjipt? Jeg synes alle testene burde kjøres for å få godkjent score, når du har kort som støtter det. Alt annen er etter min mening fusk.

Jeg brukte alt og fikk 11101.... :grin:

Lenke til kommentar

Det er vel bare og gi opp, han kommer aldri til og poste den screenen. Er jo rett og slett tullball.

Det er vel en av de mest irriterendes tingene her på forumet Skrytepaver. Som ikke kan stille med bevis. Ojda begynner og bevege meg over på en annen kategori her..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-09 14:16, Cyrus skrev:

Det er jo dårlig da jeg fikk jo hele 200 000 poeng i 3dmark 3000 med min 3 Teraherz cpu + geforce 9600 trenger årntlig kjøling så jeg kjøpe et billig russisk atomkjøleanlegg. eneste ulempen er at det tar j**** svær plass...

å jasså ja?!?!? og du tror du er noe? jeg fikk da ikke mindre enn en gigabilliard poeng i 3Dmark med min "hjemme lodda", "wola prosessor" og en super overklokka super nintendo som skjermkort!! Min maskin flyr i bane rundt jorda i den nye romstasjonen ISS eller hva nå enn den heter, frøset ned til det absolutte nullpunkt (årntlig kjøling) ;P

[ Denne Melding var redigert av: wola på 2002-07-09 18:04 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-09 18:04, chil skrev:

det var da fælt å oppskaka folks skulle bli:) jeg fikk over 17000poeng det er helt sant, kan jo nevne at jeg kjørte 3Dmark i 640*480 oppløsning. men uansett bra resultat.

Du jukser jo da!! hvorfor ikke bare si hele sannheten med en gang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...