Gå til innhold

Slår dere denne 3Dmark scoren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan jo nevne vann kjøling AMD 2200 og et Gforse4Ti kort, 1024 DDR400 ram, alt er POWER overklokka da. den som ikke tror meg kan jeg sende et Screen shot av scoren.

--hemligheten er god kjøling og masse Volt---:D

Lenke til kommentar

kan jo nevne vann kjøling AMD 2200 og et Gforse4Ti kort, 1024 DDR400 ram, alt er POWER overklokka da. den som ikke tror meg kan jeg sende et Screen shot av scoren.

--hemligheten er god kjøling og masse Volt---:D

Lenke til kommentar

Det er jo dårlig da jeg fikk jo hele 200 000 poeng i 3dmark 3000 med min 3 Teraherz cpu + geforce 9600 trenger årntlig kjøling så jeg kjøpe et billig russisk atomkjøleanlegg. eneste ulempen er at det tar j**** svær plass...

Nei seriøst! Skjerp deg...

/Cyrus

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-09 14:16, Cyrus skrev:

Det er jo dårlig da jeg fikk jo hele 200 000 poeng i 3dmark 3000 med min 3 Teraherz cpu + geforce 9600 trenger årntlig kjøling så jeg kjøpe et billig russisk atomkjøleanlegg. eneste ulempen er at det tar j**** svær plass...

Nei seriøst! Skjerp deg...

/Cyrus

hahah... :grin:

må være noe dritt på LAN

heehe

nei da.... :/

Lenke til kommentar

Hvorfor har alle de med høyest score i 3dMark slått av alt utenom spill-testene. De kjører ikke Vertex shader, bump mapping osv. Er ikke det ganske kjipt? Jeg synes alle testene burde kjøres for å få godkjent score, når du har kort som støtter det. Alt annen er etter min mening fusk.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-22 11:41, chil skrev:

Hei jeg har en AMD k6500hmz og et Gforse2mx400(ja jeg vet ikke LE!) men uansett jeg kan feks kjøre MaxPayne helt fint på 1024 men CS lagger når jeg spiller på nettet med 640oppløsning!!

hmmmm.. skal vi si 3000 3dmarks isteden? :grin:

Lenke til kommentar

ehh..Det var min lillebror sin PC da. å jeg har fortsatt ikke klart å løse det problmet så takker ja til svar der å:)

takk på forhånd

foresten så får jeg ikke 3000 men 700 3d mark på den PCn å d er ikke møe:)

å siden de fleste sikkert tenker at en som ikke klarer å fikse det kan ikke ha en 17000 3Dmark pc så kan jeg jo nevne at jeg har fått ganske så mye hjelp fra Kristiansands desidert største lavstrøm nerd:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...