Gå til innhold

Varelager hos norske nettbutikker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle handle inn en del fotoutstyr, egentlig 3 bestemte varer (en Canon ef 50mm, en Lowepro mini trekker, og et Hama eller Hähnel batteri som erstatter for BP-511), og var forbauset over at ingen av de omtrent 10 nettbutikkene jeg sjekket kunne levere disse innen rimelig god tid (2 uker, f. eks). Jeg kontaktet til og med Lømorks. Merk også at her er det ikke snakk om eksotiske, dyre varer, bare 3 helt vanlige og ganske populære fotogreier som burde finnes i enhver fotobutikk.

Det er ikke da rart at folk bestiller hos B&H: Hurtigere levering, bedre service, og, ikke minst, bedre pris. De har ihvertfall mesteparten av de varer de har listet opp på nettsiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det et Canon EF 50/1,4 eller EF 50/1,8? Hvis det er førstnevnte, så tror jeg Canon Norge har hatt problemer med å levere denne linsen den siste tiden, slik at veldig få har de inne... da er det i såfall rester av et tidligere stort vareparti. 50/1,8 er det imidlertid ingen problemer å skaffe, og jeg tror at vi har flere på lager der jeg jobber.

Altså er det ofte importørene som har problemer med å skaffe det, og ikke butikkene selv. At du har problemer med én slik vare er ikke nok til å dømme norske butikker nord og ned... slike ting kan skje hvor som helst i verden, og til og med hos B&H.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...