retry Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hei. jeg har tidligere hatt ett problem med JAVA... Nå har jeg fått til LimeWire.. det kjører helt fint frem til jeg skal laste ned sanger.. når jeg trikker på lista med sanger(eller andre filer) etter å ha søkt.. så låser programmet seg.. og dette er hva det står i terminalen Hm.. jeg fikk aldri Limewire til å fungere ordentlig.. jeg får startet det opp..får koblet meg på nettverket.. får søkt på sanger.. men når jeg prøver å laste ned sangen fra lista låser alt seg... [root@dhcppc0 ~]# limewire Starting LimeWire... Java exec found in PATH. Verifying... Suitable java version found [java = 1.4.2_06] Configuring environment... Loading LimeWire: Warning: Cannot convert string "-b&h-lucida-medium-r-normal-sans-*-140-*-*-p-*-iso8859-1" to type FontStruct Ignoring error: java.lang.NullPointerException at sun.java2d.pipe.DrawImage.copyImage(Unknown Source) at sun.java2d.pipe.DrawImage.copyImage(Unknown Source) at sun.java2d.SunGraphics2D.drawImage(Unknown Source) at sun.java2d.SunGraphics2D.drawImage(Unknown Source) at javax.swing.ImageIcon.paintIcon(Unknown Source) at org.jdesktop.jdic.tray.internal.impl.GnomeTrayIconService$IconPanel.paintComponent(Unknown Source) at javax.swing.JComponent.paint(Unknown Source) at java.awt.GraphicsCallback$PaintCallback.run(Unknown Source) at sun.awt.SunGraphicsCallback.runOneComponent(Unknown Source) at sun.awt.SunGraphicsCallback.runComponents(Unknown Source) at java.awt.Container.paint(Unknown Source) at java.awt.Container.update(Unknown Source) at sun.awt.RepaintArea.paint(Unknown Source) at sun.awt.motif.MComponentPeer.handleEvent(Unknown Source) at java.awt.Component.dispatchEventImpl(Unknown Source) at java.awt.Container.dispatchEventImpl(Unknown Source) at java.awt.Window.dispatchEventImpl(Unknown Source) at java.awt.Component.dispatchEvent(Unknown Source) at java.awt.EventQueue.dispatchEvent(Unknown Source) at java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForHierarchy(Unknown Source) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy(Unknown Source) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source) at java.awt.EventDispatchThread.run(Unknown Source) Couldn't execl robot child process: Permission denied Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Vet ikke i hvilke grad det å hjelpe deg, vil hjelpe deg å forsette med piratkopiering! Lenke til kommentar
retry Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Hehe=) Må i allefall ha ett nedlastningsprogram som fungerer.. og vil uansett forstå hva jeg gjør feil Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ingen? Tror ikke mange har lyst til å hjelpe med piratkopiering i dette forumet! Og vær så snill å ikke bump.. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Prøvd å installere java 1.5? (Nyeste). Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Piratkopierer trådstarter? Lenke til kommentar
retry Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Jeg skjønner ikke helt dette... Fordi jeg vil bruke LimeWire betyr det vel ikke at jeg er en piratkopierer Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg skjønner ikke helt dette... Fordi jeg vil bruke LimeWire betyr det vel ikke at jeg er en piratkopierer Nei absolutt ikke. De har mest sannsynlig ikke lest tråden godt nok Lykke til med problemløsningen! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 det kjører helt fint frem til jeg skal laste ned sanger.. når jeg trikker på lista med sanger(eller andre filer) etter å ha søkt.. Så vitt jeg vet, så er ikke LimeWire en musikkkjøpetjenste som iTunes f. eks! Og da kan jeg da alltid dra en konklusjon! Lenke til kommentar
franksun Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 det kjører helt fint frem til jeg skal laste ned sanger.. når jeg trikker på lista med sanger(eller andre filer) etter å ha søkt.. Så vitt jeg vet, så er ikke LimeWire en musikkkjøpetjenste som iTunes f. eks! Og da kan jeg da alltid dra en konklusjon! har du ikke noe konstruktivt å si så spar tastetrykkene istedenfor å prøve å komme med en leksjon om piratkopiering. Prøv å kjør programmet som en vanlig bruker å se om du får forandringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå