Gå til innhold

Nokia presenterer N70, N90 og N91 (fantastisk) :p

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forelska meg i N70 med en gang! :love:

Meeen..

N70 skal etter planen slippes på markedet en gang mellom august og desember i år. Noen pris har vi ikke fått oppgitt.

Og det er jo veldig lenge til, kunne kanskje kjøpt en billig Se en gang i løpet av sommeren og så kjøpt N70 til jul. Men jeg har egentlig lyst på 6680, bare det at N70 var mye bedre og da kunne jeg kanskje venta på den..

Lenke til kommentar
Men jeg har egentlig lyst på 6680, bare det at N70 var mye bedre og da kunne jeg kanskje venta på den..

Sånn kan du tenke resten av livet og aldri ende opp med ny telefon. Forskjellene fra 6680 er vel ikke enorme, og du blir nødt til å vente ganske lenge for så oppgraderinger.

Lenke til kommentar

Dette er visstnok prisen på de nye nokia'ne....

De stiller i en klasse for seg selv, dyrt altså, men de ser slik ut også, og teknologien er på øverste klasse.

N70 around 785 USD (605 EUR)

N91&N90 around 1070 USD (825 EUR)

Litt usikker på om HDD er veien å gå, tyngre større og mer klumpete og ikke minst bruker betydelig mer strøm.

Får jo 4 gb minnekort også?

Litt bekymret for de bevegelige delene i HDD'en og glasslinsen i kameralinsen, bør bli meget bra kvalitet men også mer sårbare...

;)

Ser man bort fra størrelsen er disse meget interresante, og N serien er noe Nokia trengte, series 40 legges jo ned neste år og det er tydeligvis symbian som er det store satningsområde.

Lenke til kommentar
Men jeg har egentlig lyst på 6680, bare det at N70 var mye bedre og da kunne jeg kanskje venta på den..

Sånn kan du tenke resten av livet og aldri ende opp med ny telefon. Forskjellene fra 6680 er vel ikke enorme, og du blir nødt til å vente ganske lenge for så oppgraderinger.

Hadde omtrent den samme tanken som Anette_ i hodet et sek. Men fant ut at det kan bli litt lenge å vente til jul igjen.. Har egentlig bestemt meg for å prøve ut 6680. :) Kommer nye telefoner hele tiden så det blir litt dumt å vente.. og lenge for den saks skyld! :p

Lenke til kommentar

Nokia forandrer mye om dagen.

De forandrer hele tall strukturen sin, det vil ble mer ryddig og indelt i klasser.

N klassen er flaggskip klassen, nylig lansert.

De vil også lansere P, B, og X serie etter dette for andre markedsområder.

navnene på modelene vil også bli printet på mobilene, slik som N serien.

Det komme flere mobiler i N serien som har svakere specs, men som også ligger lavere i pris.

:whistle:

http://www.gsmarena.com/nokia_n90-pictures-1155.php

Her ligger det noen bilder tatt av og med N90

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
--

N er vel mer multimedie-klassen. De har de bevist med dagens modeller.

At Nokia begynner å dele inn i slike klasser synes jeg er spennende.

De bildene der er entenn ikke tatt med X90, eller så er de redigert i ettertid. Dette vises av bl.a. oppløsning og mer. Blir spennende med ordentlige bilder etterhvert.

Til den personen som snakket om å ville ha 6680, men nå ha lyst på N70: Hvis man ikke takler det å vente eller ikke ha den beste fra produsenten velger man heller SE. Der kommer det 1 oppdatering i året. Med Nokia kan du aldri forvente å ha det nyeste.

Lenke til kommentar
Hmm står i mobile-review sin artikkel at N91 kommer i juli 2005 :yes:

Er det til å tro på??

Du må ikke høre på Mobile-Review. De sier ofte mye som ikke har røtter i virkeligheten.

Når Nokia sier den kommer mot slutten av året er det vel liten sjanse for at den kommer i juli...

Lenke til kommentar
N70 around 785 USD (605 EUR)

N91&N90 around 1070 USD (825 EUR)

Hvis det er tilfelle, så count me out, altså. 8 Edvard Munch (uttales med "u", ikke "o" :p ) for en telefon er bare hinsides all fornuft.

Nå som det første Wow'et har lagt seg litt, må jeg si at jeg er litt skuffa over at de skiller mellom musikk og bilde på den måten. N90 er jo en bildetelefon, med autofokus og den oppløsningen på skjermen. N91 er en musikktelefon, med minijack plugg og 4GB harddisk. Greit nok at de lager forskjellige modeller for forskjellig bruk, men jeg må si at det kule med telefoner som K750 og spesielt W800, er at det blander alle tre konseptene (telefoni, kamera og musikk) i samme pakka. Hadde de hatt autofokus på N91, eller minijack på N90, ville de ha hatt telefoner som dekka alle tre områdene.

Med mindre man kan få overgang til minijack på N90, da. Da er det mulig jeg velger den over K750...

Lenke til kommentar
Som sagt:

De prisene som Bmwm3 skrev er i samme artikkel som hevder at N91 kommer et halvt år planlagt. Altså ikke så troverdig kilde.

Ganske festlig at de skriver uten forbehold at "prisen blir xxx, for så å falle til xxx". De vet ikke bare hva prisen blir, de vet hva prisen blir om noen måneder også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...