Gå til innhold

Nokia presenterer N70, N90 og N91 (fantastisk) :p

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg testa litt i butikken, og reaksjonen er bare: FOR EN SKJERM!

Ellers lar jeg den lade litt mens jeg tømmer min K750i for all info. kommer tilbake med mer info. For meg er det bare svart som er greia. Hadde de bare hatt blå hadde jeg rett og slett ventet på svart.

En annen ting, den er virkelig diger, men jeg har store hender, så det passer meg bra. Tastene er de beste jeg noen gang har kjent, kort sagt.

Lenke til kommentar

Hvorfor BLE tråden min stengt?? Det er flust av andre "tråden for de som har XXX" så hvordan kan han komme med at "den ble postet på feil område"?

Har du klart å sette opp emailen ennå? Jeg må være dum som et brød får jeg får det ikke til å fungere.

Har signet opp for lifeblog da, siden man får det med gratis.

Lenke til kommentar

mailen settes vel opp innpå meldinger---postkasse---ja!?

synes det er unødvendig mye sletting av poster og tråder her nå! noe har skjedd siden jeg var aktiv her for 10 mnd sia ivertfall!

dritslitsomt her nå! går ikke an å skrive slik som før.

legg inn ny topic du! siden du nå har den mellom hendende tilhører diskusjonen under "generelt om mobiler" nå , spør du meg!

Lenke til kommentar
N90 er jo en nykomlig inntil videre, derfor skal den være postet i Rykter og nykomlinger.

Problemet er at i menyen heter forumet "Rykter og sladder", mens i overskriften heter det samme forumet "Rykter og nykomlinger". Ikke rart det blir forvirring. Her må Amobil rydde opp. :nei:

Lenke til kommentar
N90 er jo en nykomlig inntil videre, derfor skal den være postet i Rykter og nykomlinger.

Synes virkelig det skal være mulig å lage tråder om mobiler man finner til salgs i butikkene under den generelle tråden om mobiler. Spesielt når man ikke har plass til å skrive annet enn "rykter og sladder" i venstremenyen.

Og hvor lenge skal en mobil ha vært i salg før den ikke er nykomling lenger? Blir bare rot dette.

Ok, vet dette ble veldig offtopic og er forberedt på at innlegget slettes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...