voluz Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 jeg klarer jo IKKE bestemme meg! Hadde definitivt tatt den i svart fremfor utvaska blå... Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Da har jeg også kjøpt N90. Klarte ikke dy meg lenger Svart så klart Endret 13. september 2005 av Holtemann Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 oki, har du sett begge fargene in real? hva synes du hittil? skriv en minitest da! for oss som venter! Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg testa litt i butikken, og reaksjonen er bare: FOR EN SKJERM! Ellers lar jeg den lade litt mens jeg tømmer min K750i for all info. kommer tilbake med mer info. For meg er det bare svart som er greia. Hadde de bare hatt blå hadde jeg rett og slett ventet på svart. En annen ting, den er virkelig diger, men jeg har store hender, så det passer meg bra. Tastene er de beste jeg noen gang har kjent, kort sagt. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 jaja, for ha en diger en mellom hendene dette året da! hvordan er lyden? ringetoner og slikt? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) ps: teit at den "tråden for de som har N90" ble stengt! går jo ikke lenger under rykter & nykomlinger nå lenger! hvorfor liksom? du er jo den første sånn sett å kunne skrivi der! idioti! Endret 13. september 2005 av JANNEMM Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Sikkert fordi den blir klassifisert som nykomling, men det er jo idiotisk at det står "Rykter og sladder" i menyen til venstre, når kategorien faktisk heter "rykter og nykomlinger" Ringetoner høres veldig bra ut, GOD og tydelig lyd. Lenke til kommentar
Batair Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvorfor BLE tråden min stengt?? Det er flust av andre "tråden for de som har XXX" så hvordan kan han komme med at "den ble postet på feil område"? Har du klart å sette opp emailen ennå? Jeg må være dum som et brød får jeg får det ikke til å fungere. Har signet opp for lifeblog da, siden man får det med gratis. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ja, jeg så det, men har ikke benyttet meg av det verdibeviset på Lifeblog enda.. Har faktisk ikke satt opp GPRS og MMS enda heller Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 mailen settes vel opp innpå meldinger---postkasse---ja!? synes det er unødvendig mye sletting av poster og tråder her nå! noe har skjedd siden jeg var aktiv her for 10 mnd sia ivertfall! dritslitsomt her nå! går ikke an å skrive slik som før. legg inn ny topic du! siden du nå har den mellom hendende tilhører diskusjonen under "generelt om mobiler" nå , spør du meg! Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg elsker joysticken på siden.. Kan jo fikse og ordne alt med den. DIGGER virkelig at man kan lese meldinger i det ytre displayet takket være joysticken Lenke til kommentar
Batair Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 har du funnet noen hurtigtast for "svar på melding" uten noe annet om å gjøre? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Mobile review har lagt ut en test av telefonen på russisk. Dvs den engelske kommer om noen dager. I mellomtiden kan man nyte bildene http://www.mobile-review.com/review/nokia-n90.shtml Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 mener du sånn at man kan forhånds skrive meldinger som man kan velge å sende liksom? smart vis det er sånn! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 laget topic, får se om han klarer la den bli. kommer jo sannsynlig et rush an N90 eiere denne uke. ligger på "gennerelt om mobiler" Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Så den. Ja, det dukker nok opp mange spørsmål nå som ting faktisk kan bekreftes eller avkreftes! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 N90 er jo en nykomlig inntil videre, derfor skal den være postet i Rykter og nykomlinger. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 N90 er jo en nykomlig inntil videre, derfor skal den være postet i Rykter og nykomlinger. Problemet er at i menyen heter forumet "Rykter og sladder", mens i overskriften heter det samme forumet "Rykter og nykomlinger". Ikke rart det blir forvirring. Her må Amobil rydde opp. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 N90 er jo en nykomlig inntil videre, derfor skal den være postet i Rykter og nykomlinger. Synes virkelig det skal være mulig å lage tråder om mobiler man finner til salgs i butikkene under den generelle tråden om mobiler. Spesielt når man ikke har plass til å skrive annet enn "rykter og sladder" i venstremenyen. Og hvor lenge skal en mobil ha vært i salg før den ikke er nykomling lenger? Blir bare rot dette. Ok, vet dette ble veldig offtopic og er forberedt på at innlegget slettes. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Off topic; men sier meg enig med rontonic... Lurer på hvem som bestemmer når en mobil ikke er nykomling lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå