Ram's Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Var forøvrig innom klart svar på lagunen i Bergen i går, og han som jobbet der kunne informere meg om at N91 VAR sluppet, men at de ikke tok den inn enda, pga Netcoms lite utbygde 3G nett...lol N90 eller N91? Hvis N91 juger han helt sikkert. Lenke til kommentar
Batair Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Var forøvrig innom klart svar på lagunen i Bergen i går, og han som jobbet der kunne informere meg om at N91 VAR sluppet, men at de ikke tok den inn enda, pga Netcoms lite utbygde 3G nett...lol Håper du ga han en klæss for det var kanskje noe av det dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nå sier Best Buy at de har N90 på lager i alle fall http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=58523 Bare synd de er dyrest, hehe! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nå sier Best Buy at de har N90 på lager i alle fall http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=58523 Bare synd de er dyrest, hehe! Si oss noe vi ikke vet! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 commit.no er en bra butikk jeg kom over her om dagen. tenkte kansje jeg skulle prøve N90 nå kansje, kan man ta telefon når det ringer uten å åpne? fint vis noen som har kjøpt den legger ut en liten minitest her. (6280 og N70 er nok langt unna enda, ifølge telefast.no. de har ikke fått p.nummeret engang!) Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 blir vel jeg som må legge ut?! var innom telehuset og bestilt en av hver farge før jeg vet hvilken som er penest. knallmobil, veldig stor men, greit å ha prøvd den. fikk forøverig bra pris også. når ca den kommer inn vet jeg ikke! Lenke til kommentar
Batair Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Så vidt jeg vet så er det bare en på forumet som har fått mobilen ennå, fordi han vant den. Vi andre venter på at norske butikker skal få tak i. Har selv blitt lovet en i morgen, men jeg holder ikke pusten min mens jeg venter akkurat. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 ser lovende ut! Lenke til kommentar
voluz Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 knallmobil, veldig stor men, greit å ha prøvd den.fikk forøverig bra pris også. Hva er knall med den? Du kjøper en mobil til 5-6-7 tusen kroner "bare for å ha prøvd den"? Noen har for mye spenn. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) hoho 6 tusen?! nei er du gal! men er jo kansje gal når jeg tenker etter ga jeg 6500; for lenge siden for den lille nokiaen , som var rød, 8210 tror jeg... jeg synes N90 er oki jeg!, bytter jo ut mobiler hele tiden så! Å diskutere hva andre og du mener om den, er meg likegyldig! den du evt. argumenterer mot, blir kansje min neste uannsett.. lest 25 sider her og har forstått at du ikke liker den. att du gidder være tilstede i denne tråden her er for meg skikkelig snodig?! mpx 3998; m/activetalk commit 4598; telenor nonstop/pri+ Endret 12. september 2005 av JANNEMM Lenke til kommentar
voluz Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 lest 25 sider her og har forstått at du ikke liker den. att du gidder være tilstede i denne tråden her er for meg skikkelig snodig?! Ey, jeg hadde faktisk ikke tenkt å si et vondt ord om mobilen nå. Har jeg jo fått så mye pepper for at jeg ikke har nevnt på flere sider. Jeg er forøvrig i denne tråden pga. N70, den eneste bra telefonen i N-serien så langt. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Så expert i Oslo (majorstuen) hadde den inne i dag. 6090,- uten abo, og 3999,- med. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 ja enig med du! men det er så Leeeeeeenge å vente!!! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Så expert i Oslo (majorstuen) hadde den inne i dag. 6090,- uten abo, og 3999,- med. Jepp, hvis jeg ikke husker helt feil fikk hovedlageret i Skien noen mobiler inn nå, de fleste butikkene får mobilen i morgen. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 hvilken farge liker dere best? lyseblå eller sorte... N90 telefonen altså. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 hvilken farge liker dere best? lyseblå eller sorte... N90 telefonen altså. Den sorte er feitest, men jeg synes den burde ha vært helt sort... og glinsende... da hadde den vært sinnsykt smooth. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 jeg klarer jo IKKE bestemme meg! Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 noen som vet noe sånn ca pris på N91 når den kommer? hørte noen rykter om at den kom til å koste rundt 6000 ,- men ikke vet jeg noen som har hørt noe? Lenke til kommentar
Batair Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 hvilken farge liker dere best? lyseblå eller sorte... N90 telefonen altså. På bilder ser den light blue best ut egentlig syns jeg. Men siden expert bare hat fått tak i den svarte, så har jeg bestillt meg en slik. Lenke til kommentar
Batair Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Da var min i hus, pearl black. Fargemessig så er den veldig like 7650 som jeg hadde. Har trykket litt på den, men har ikke forstått alt ennå, så dette blir nok et leketøy jeg kan bruke mange timer på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå