Gå til innhold

Nokia presenterer N70, N90 og N91 (fantastisk) :p

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var forøvrig innom klart svar på lagunen i Bergen i går, og han som jobbet der kunne informere meg om at N91 VAR sluppet, men at de ikke tok den inn enda, pga Netcoms lite utbygde 3G nett...lol

Håper du ga han en klæss for det var kanskje noe av det dummeste jeg har hørt.

Lenke til kommentar

commit.no er en bra butikk jeg kom over her om dagen.

tenkte kansje jeg skulle prøve N90 nå kansje, kan man ta telefon når det ringer uten å åpne?

fint vis noen som har kjøpt den legger ut en liten minitest her.

(6280 og N70 er nok langt unna enda, ifølge telefast.no. de har ikke fått p.nummeret engang!)

Lenke til kommentar

hoho :thumbup:

6 tusen?!

nei er du gal! men er jo kansje gal når jeg tenker etter ga jeg 6500; for lenge siden for den lille nokiaen , som var rød, 8210 tror jeg... :no:

jeg synes N90 er oki jeg!, bytter jo ut mobiler hele tiden så!

Å diskutere hva andre og du mener om den, er meg likegyldig! den du evt. argumenterer mot, blir kansje min neste uannsett..

:)

lest 25 sider her og har forstått at du ikke liker den. att du gidder være tilstede i denne tråden her er for meg skikkelig snodig?!

mpx 3998; m/activetalk

commit 4598; telenor nonstop/pri+

Endret av JANNEMM
Lenke til kommentar
lest 25 sider her og har forstått at du ikke liker den. att du gidder være tilstede i denne tråden her er for meg skikkelig snodig?!

Ey, jeg hadde faktisk ikke tenkt å si et vondt ord om mobilen nå. :p Har jeg jo fått så mye pepper for at jeg ikke har nevnt på flere sider. :p

Jeg er forøvrig i denne tråden pga. N70, den eneste bra telefonen i N-serien så langt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...