Gå til innhold

Nokia presenterer N70, N90 og N91 (fantastisk) :p

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oj, da får jeg lempe broderen bort på expert å sjekke om de har fått inn telefonen og....yeah right hehe. Men det var ikke billig nei. Har privat abonnement, går vel an å videreføre, men VISST de har fått den inn så kommer den nok på andre webshopper etterhvert og. Har jo en bestilling liggende inne på Komplett fra når den først kom på prislisten deres.

Endret av Batair
Lenke til kommentar
Hehe den er mindre en den jeg har nå (7650) så jeg får mer plass i lommen min hehe.

Hehe, tja... N90 er såvidt mindre enn 7650, ja. ;)

Men Nokia N90 veier 16 gram mer enn 7650.

Forøvrig er N90:

- 112 mm lang

- 51 mm bred

- 23,3 mm tykk

7650 er:

- 114 mm lang

- 56 mm bred

- 26 mm tykk

Lenke til kommentar
Uansett er det vel få som kjøper N90 pga. liten størrelse. Jeg tror de fleste som kjøper N90 hadde kjøpt den uansett om den er 138 ccm eller 126 ccm, for å si det sånn :)

Det har du helt rett i :!:

Om jeg skulle gått etter størrelse hadde jeg vel heller kjøpt Razr V3 eller den knøttlille Siemensen.

N90 slår de fleste på funksjoner :)

Den ble på GSMarena.com omtalt som den beste telefonen på verdensbasis! :)

Lenke til kommentar

Nå er heller aldri N90 laget for å selge masse masse.

Det er selvfølgelig helt riktig at størrelse teller i mange mobiler, men jeg har til gode å se at de prøver å lage en ny Hummer-versjon så liten som mulig. Dårlig eksempel, men poenget er at ikke alle standard-kriterier skal tas med i vurderingen av alle mobiler. Av samme grunn synes jeg ikke prisen skal tas med i vurderingen av f.eks. Nokia 8800.

Lenke til kommentar
Nå er heller aldri N90 laget for å selge masse masse.

Det er selvfølgelig helt riktig at størrelse teller i mange mobiler, men jeg har til gode å se at de prøver å lage en ny Hummer-versjon så liten som mulig. Dårlig eksempel, men poenget er at ikke alle standard-kriterier skal tas med i vurderingen av alle mobiler. Av samme grunn synes jeg ikke prisen skal tas med i vurderingen av f.eks. Nokia 8800.

:yes:

F.eks. er design noe som drar ned gjennomsnittet på mange businessmobiler som rett og slett ikke er laget for å se bra ut.

N90s design faller kanskje ikke i smak hos de fleste, men det er tilgjengelig og enkelt.

6600 var en diger klump, og mange syntes den var hard og fæl, men det var heller ikke meningen at denne skulle skille seg ut på catwalken.

Men jeg må også føye til at jeg blir imponert når jeg ser kraftige mobiler med et stilrent design som alle kan like :)

Personlig synes jeg N90s design er 100% treffende, spesielt med knappene på siden :love:

Når det gjelder pris i vurderingen burde dette regnes med på N90, selv om den er relativt dyr. Den koster mer enn mobiler flest, men du får mye for pengene.

Det er som du sier, Arehei, at pris ikke burde taes med i vurderingen av 8800, fordi denne bare er laget for å koste penger :!:

Lenke til kommentar

N90 skulle kommet forige kvartal. Den ser ut til å være på vei ut til markedet nå.

N70 skal sendes fra Nokia, ikke nødvendigvis til Norge i første rekke, før september er slutt.

N91 skal sendes fra Nokia innen året er slutt. Det samme med 6280.

Alt dette kunne du visst fra før om du 1) Leste tidligere i trådene eller 2) Så på nokia sin side.

Lenke til kommentar
N90 skulle kommet forige kvartal. Den ser ut til å være på vei ut til markedet nå.

N70 skal sendes fra Nokia, ikke nødvendigvis til Norge i første rekke, før september er slutt.

N91 skal sendes fra Nokia innen året er slutt. Det samme med 6280.

Alt dette kunne du visst fra før om du 1) Leste tidligere i trådene eller 2) Så på nokia sin side.

og vis du leser i signaturen min har vert rimelig borte vekk i brudekjoleland et år!

men nå er jeg gift og klar for ny duppeditt!

du trenger da ikke være så krass Arehei! og jeg har vert opptatt av mobiler såpass lenge at jeg VET at jeg kan gå på nokia.no å kikke, men sånn den reelle tiden for utlevering av nye mobiler er, er ikke den side så veldig å gå etter!?

her på forumet er det mye innside folk som vet mer.

derfor jeg la ut spørsmålet her.

u see :thumbup:

Lenke til kommentar
du trenger da ikke være så krass Arehei! og jeg har vert opptatt av mobiler såpass lenge at jeg VET at jeg kan gå på nokia.no å kikke, men sånn den reelle tiden for utlevering av nye mobiler er, er ikke den side så veldig å gå etter!?

Jeg er overhodet ikke krass, bare sier at det å undersøke i 2 min selv før man spør her ikke burde være for mye å be om. Det du spør om står faktisk svart på i aller første post i denne tråden.

Men men. Vi er vel ferdig med den saken nå.

Lenke til kommentar

Jeg er overhodet ikke krass, bare sier at det å undersøke i 2 min selv før man spør her ikke burde være for mye å be om. Det du spør om står faktisk svart på i aller første post i denne tråden.

Men men. Vi er vel ferdig med den saken nå.

lol, bruke 2 minutter på å lese igjennom 24 sider...? tror du er et lite unikum ;)

Var forøvrig innom klart svar på lagunen i Bergen i går, og han som jobbet der kunne informere meg om at N91 VAR sluppet, men at de ikke tok den inn enda, pga Netcoms lite utbygde 3G nett...lol

Endret av Trazor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...