Gå til innhold

Fiasko-hacker slettet egen disk

jinriksha

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe ! Siden du er ny her i forum så tror du slipper unna med 100 piskeslag, verre med oss gamlekarer, tør ikke tenke på en gang....

Hehe, jeg er ikke så fryktelig nærtagende.

Forøvrig: Ikke hver dag det er så mye spennende å skrive om, men denne kan i det minste få folk til å smile litt :)

Funket for meg. Det som forundret meg er at han hadde baller til å kalle seg hacker. Man bør jo ha et snev av kunnskap før man er det ;)

Lenke til kommentar

leste artikkelen på ITAvisen: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306033 ...

noe som egentlig jeg begynte å tnke på var om denne såkalte "hackeren" virkelig slettet sin disk eller ikke. Hvem kan egentlig bekrefte det? Greit nok at han skulle ha en IP adresse for så å nuke eller hva'en men hvem vet om han virkelig gjorde noe ut av det? ITAvisen skrev at han viste seg ikke igjen på forumet men hvem gidder først å bitche i et chatterom for så å komme tilbake senere?! ..

Mange tomme trusler hver dag, veldig få av dem blir utført..

Endret av ohh-noo
Lenke til kommentar
leste artikkelen på ITAvisen: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306033 ...

noe som egentlig jeg begynte å tnke på var om denne såkalte "hackeren" virkelig slettet sin disk eller ikke. Hvem kan egentlig bekrefte det? Greit nok at han skulle ha en IP adresse for så å nuke eller hva'en men hvem vet om han virkelig gjorde noe ut av det? ITAvisen skrev at han viste seg ikke igjen på forumet men hvem gidder først å bitche i et chatterom for så å komme tilbake senere?! ..

Mange tomme trusler hver dag, veldig få av dem blir utført..

Regner med at du ikke har sjekket kilden her.. og det er jo den som er morsom. (Way beyond funny...really)

Totalillusions Forum

Ø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...