gammern Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har sett at databutikken har en cpu vifte som er langt billigere enn Netshop. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20268 Databutikken 92,- NetShop 215,- Dersom jeg bare bestiller viften, kan jeg da forvente å få den tilsendt? Eller er dette bare lureri for å lokke meg inn på websidene slik at jeg bestiller flere ting siden frakten er så høy? Noen som har mottatt ekstremt billige tilbudsvarer fra Databutikken eller går disse "ut av produksjon" dersom ordren er for liten? Erfaringer anyone? Lenke til kommentar
hart Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Tror jeg så på en lignende fra samme merke på nettet for et par måneder siden, samme lave pris på databutikken. Jeg lurte ikke akkurat på prisen kan jeg si, men heller kvaliteten Hvorfor nettbutikker i norge tar mer enn dobbelt for den aner jeg ikke.. en cpu-kjøler koster jo vanligvis fra ca 200,- og opp, så det er vel få som stusser over prisen egentlig. Edit: Dette er jo heller ikke akkurat en 42" plasmaskjerm feilpriset fra Dell til litt over 1000-lappen , så om det er noen feil i systemet så vil jeg gjette på at du får den uansett. Send dem en mail om du lurer. Tror du får sikrere svar da enn om du spør her på forumet. Endret 27. april 2005 av hart Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Regner med det er andre leverandører av produktet til databutikken eller at de tar inn viften direkte. Blir billig på denne måten vettu. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Men om du trykker Handlekurv på Databutikken så ser du at frakten blir ca. 180 kroner. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Trenger det i det hele tatt være noen av delene? 1. De har ikke kjøleren inne på lager 2. De ligger i Sverige Blir da litt feil å sammenligne med noen som faktisk har den på lager, og som driver her i vårt land. Det koster å ha ting på lager, og å drive butikk her i Norge. Lenke til kommentar
chil Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 databutikken.com er den billigste webshopen. Jeg handler nesten kunn der. De har fra service og nesten alle varer(med untakt) er billigere der. PÅ en ferdig pc til 12-13 er det ikke skjeldent man sparer 1500kr VS feks komplett. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Og siden du kan uttale deg om at de har bra service regner jeg med du har hatt minst 1-2 returer til dem hvor minst 1 av dem ikke har noe med angreretten å gjøre? Lenke til kommentar
chil Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Og siden du kan uttale deg om at de har bra service regner jeg med du har hatt minst 1-2 returer til dem hvor minst 1 av dem ikke har noe med angreretten å gjøre? ja det stemmer har sikkert handla hardware fra dem for 80-90k i 2004 Å når det er så mye så er det alltid noe som ikke funker skikkelig. Har både angrerett returer, garanti returer osv Aldri vært noe problem. Det eneste negative er at de har litt dyrere frakt enn mange andre webshops, men når man kjøper mye spiller dette mindre rolle.. på små ting til 200kr velger jeg andre levrandører. Endret 27. april 2005 av chil Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Okey Da rettet du opp litt av mitt bilde av Databutikken Ja, skal være enig i at frakten kan virke litt dyr, men kjøper man mye om gangen blir det en dråpe i havet Lenke til kommentar
gammern Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Vifta har vært helt nede i 62 kroner den 16 mars. Hadde jeg da bestilt, la oss si 10 stk (smøregaver), så ville frakten spilt liten rolle. Problemet ligger i at dette ikke er en reell vare, det er et lokkeprodukt. Dersom de ikke klarer å levere varen innen rimelig tid, bør de fjerne den midlertidig fra vareutvalget. Hva sier markedsføringsloven om denne typen virksomhet? Er det riktig av HW sin prisguide å linke til denne varen dersom den ikke er reell? Sutre-sutre-grine-grine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå