Prelude Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Sliter litt med Smartripper her. har en ide Pioneer 6x slotin som er koblet som master på sekundær ide porten. får 1.6x rip uansett F*** om plata kommer rett fra pressa eller om den er gammel og go.. Jeg har installert på maskinen min Adaptec ASPI 4.60 men den ser ikke ut til å fungere. når jeg starter Smartripper så sier den aspi layer available trying to unlock drive. read DVD structure switching to WinIO og der begynner dritten.. aspi funker ikke i det hele tatt her. har sett etter DMA for dvdspilleren men det alternativet er ikke eksisterende. :sad: vet noen om noen andre alternative aspi drivere for win2000 som faktisk fungerer? eller en eller annen metode for å slå på DMA for den dvd spilleren, evt. i registeret? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 har en Pioneer 16X DVD 40X CD. den eneste måten jeg får slått på dma på den er ved å installere cybelink Power DVD. der følger det med noe "turn on DMA" greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå