dolbyac3 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Leverte inn min Eksterne MAxtor 250GB disk til mamoz.no uka før påske, rundt den 21 Mars. sitter fremdeles å venter på at den skal komme i retur, har purret flere ganger etter den og i forrige uke fikk jeg beskjed om at de hadde pratet med SMG (tror jeg det var) og at disken kom når som helst.. nå en uke etter har jeg fremdeles ikke hørt noe fra de.. hvor mye mer tålmodighet bør jeg smøre meg med før jeg krever en ny disk? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Så vidt jeg veit, har du krav på å låne erstatningsprodukt dersom butikken bruker mer enn en uke på å fikse feilen (personlig synes jeg det er litt kort tid for butikk men...). Du har ventet godt over en måned og jeg synes du kan kreve handling nå. Bare vær saklig og høflig så skal du nok se at det ordner seg. Jeg husker desverre ikke helt ordlyden rundt det med erstatningsprodukt osv men sjekk www.lovdata.no så har du også noen paragrafer å vise til. Hjelper ofte.... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Leverte inn min Eksterne MAxtor 250GB disk til mamoz.no uka før påske, rundt den 21 Mars. sitter fremdeles å venter på at den skal komme i retur, har purret flere ganger etter den og i forrige uke fikk jeg beskjed om at de hadde pratet med SMG (tror jeg det var) og at disken kom når som helst.. nå en uke etter har jeg fremdeles ikke hørt noe fra de.. hvor mye mer tålmodighet bør jeg smøre meg med før jeg krever en ny disk? normalt skal service være ordnet innen rimelig tid. Rimelig tid er ofte ansett som ikke mer enn en mnd. Så i dette tilfellet så ville jeg ikke være overrasket om du hadde hevingsrett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå