Gå til innhold

Honour rank på usa serverene nå?

Anbefalte innlegg

I USA fikk de jo honour sys for en uke siden. Noen som har sett hvor mye CP point's som trengs for forskjellige ranks? Så i går når jeg logget meg inn at jeg dagen før hadde hat 29 kills og fått 509 cp.

Har ikke tid å lese side opp og side ned med forumer da jeg sitter på jobb... :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oke. Da trengs endel kills for å nå lvl 14 altså. Har vell 800-900 kills til nå og har pvp'et lite da jeg har questet endel i det siste. Satser på å bli lvl 60 først.

Er mage selv og lurer på hvordan det virker med cp og kills kontra hos en warrior. Er jo ikke noe problem for meg å få dps opp i 500-1000 dps med arcane explosion midt i alliance gjengen... Og da tikker kills fort oppover

Lenke til kommentar
Oke. Da trengs endel kills for å nå lvl 14 altså. Har vell 800-900 kills til nå og har pvp'et lite da jeg har questet endel i det siste. Satser på å bli lvl 60 først.

Er mage selv og lurer på hvordan det virker med cp og kills kontra hos en warrior. Er jo ikke noe problem for meg å få dps opp i 500-1000 dps med arcane explosion midt i alliance gjengen... Og da tikker kills fort oppover

Men det er contribution points som teller på ranken din, og de får du etter hvor mye du skader ditt offer, dreper du det helt selv får du mye contribution points, får du inn litt dmg. på offeret og grupper mot det, så får du lite contribution points..

Endret av Jungldyr
Lenke til kommentar

Går du alene ser det ut som mage med aoe spells vil gjøre det veldig bra grunnet stor damage. Er du i gruppe derimot er det hvor mye gruppen _totalt_ skader offeret som telles. Hvem som gjør mest skade innad i gruppen har ikke noe å si.

For example, imagine that an enemy player is killed by two other players. Player A was solo and did 35% of the damage, while player B was in a group and did 65% of the damage. Player A would get 35% of the honor from the kill, and Player B's party would get 65% of the honor. That honor would then have a group honor bonus applied to it before being divided amongst the group. Rest assured that even players that did not engage the enemy player (perhaps because they were healing instead of fighting) will get honor points; as long as you are in a group that helped kill an opposing player, you'll get honor.
Lenke til kommentar

Det ser jo ut til at man virkelig skal bruke dager på bare å oppnå laveste PvP rank.

Jeg venter en mnd'eds tid før jeg begynner med litt PvP..da har sikkert massene delvis gått lei og lettere da. På en annen side så er utstyr du ikke får beholde et slag midt i tryne for honor system. Det må være utrolig frustrerende å kjempe i månedsvis for å oppnå ønsket rang. Hver dag og i timesvis spille og grinde PvP...for så å måtte reise på ferie en ukes tid...BANG..der er du forbigått til de grader av andre folk.

Lenke til kommentar

husk at hvor mye som må drepes avhenger helt og holdent av hvor mange som er aktive PvP'ere på serveren.

Er det bare du og en annen som samler honour points vil en av dem (han med mest) være rank 1... er det derimot 20000 som hver denger X antall folk hver dag og jobber aktivt, vil det ta mer arbeid å selv opprettholde rankingen... Og på USA servere så er vel mer folk lvl 60 og har ingenting bedre å gjøre...så det blir fort mye kills...

Lenke til kommentar
Vedder nesten på at han er Undead..

Han var faktisk Gnome, men jeg ser ikke helt hva dette har med poengene ettersom det ikke er noen forskjell på poeng fra rase til rase :ermm:

Will of The Forsaken.

Får man mer honorpoints whis man har WOTF? :roll:

nei men priests/warlocks er snacks.....altså easy prey.

Lenke til kommentar

Jeg kommer heller til å bruke tiden til å prøve å skaffe meg permanent utstyr som er like bra som honorrewards. Jeg har ikke tid til å spille 24 timer i døgnet for å oppnå ting jeg ikke får beholde hvis jeg ikke fortsetter å spille 24 timer i døgnet.

nei men priests/warlocks er snacks.....altså easy prey.

Jepp. Jeg er warlock. 90% av de som angriper meg er UD rogue, gjerne endel lvler høyere, slik at de er 100% sikre på at jeg ikke skal greie å skade dem, og helst mens jeg sloss med noe annet. Wotf gjør det veldig vanskelig.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Jepp. Jeg er warlock. 90% av de som angriper meg er UD rogue, gjerne endel lvler høyere, slik at de er 100% sikre på at jeg ikke skal greie å skade dem, og helst mens jeg sloss med noe annet. Wotf gjør det veldig vanskelig.

Er det ikke litt cooldown på WoTF?

Om det er det, er det jo bare å ha klar fear med en gang han bruker WoTF!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...