Uderzo Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 ........Vi var ute så og si hele dagen og bevegde oss en del mer enn barna i dag. Jeg er veldig glad for at jeg var et barn på 80 tallet og ikke nå. Så sant så sant. Å sitte inne da var jo et mareritt. Var mye mer å finne på ute da. Det samme sier min generasjon. Og alle andre generasjoner. Alt var bedre i "gamle dager" Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (...) hestehale midt oppå hodet (...) Grorud-palme! Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 På 80 tallet kostet en PC omlag 30000,- og man kan jo tenke seg at det ikke var alle som hadde råd til en slik fancy sak. I tillegg var ikke internett et allemannseie. Selv fikk jeg lov til å leie moviebox annenhver helg, og det var stor stas. Etterhvert fikk jeg en C64 og var helt i ekstase, men dette ble jo også ikke hverdagskost da jeg hadde foreldre som jaget meg ut fordi de mente at det å sitte foran en skjerm i mer enn 2 sammenhengende timer var livsfarlig. (Eldste broren min truer sine egne unger med akkurat det samme i dag ). I dag sitter vel stort sett de fleste barn og ungdom en del flere timer foran datamaskinen enn det vi gjorde, og dermed vil jeg tørre å påstå at min generasjon fikk litt mer luft i lungene enn dagens generasjon. Nå er jeg 31 (snart) og vil nok si at jeg har fått min dose frisk luft. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Er egentlig glad for at jeg kunne vokse opp på 80-tallet, for hva hadde vel oppveksten min vært uten Guns n' Roses? Dagens unger vet ikke hva de går glipp av... Noen andre som husker tiende juni, 1993? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Dagens unger vet ikke hva de går glipp av... Noen får med seg reprisen. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det samme sier min generasjon. Og alle andre generasjoner. Alt var bedre i "gamle dager" Kanskje det bare blir verre og verre da? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det samme sier min generasjon. Og alle andre generasjoner. Alt var bedre i "gamle dager" Kanskje det bare blir verre og verre da? Du har et poeng der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå