uranus Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hei folkens! Jeg bare lurte på hva dere syns om dette designet jeg har mekka.. Se her! Vær så snill ikke klag på selve innholdet om det er noe, jeg vil bare ha kritikk for selve layouten. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Yey! Jeg likte fargene *stort hjerte* Konstruktivt: Jeg synes det manglet noe som holder alle boksene sammen, menyboksen - headeren - tekstområdet - bildet øverst til høyre. De ble litt flytende. Dessuten synes jeg menyen tok for stor plass i forhold til teksten. Er det forskjellig fontsize eller no på screenshots/versions og help/authors/contact us? Litt rotete det der. Ellers synes jeg det var kult! "Powered by Lurido" ble litt ensom synes jeg, lag en skikkelig footer nederst på siden :-) edit: Sorry, bare MÅ nevne det, men det står veldig lite informasjon om _hva_ luridoscript er... Endret 27. april 2005 av fjartan Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 - Synes det er for mye hvitt, blir litt "tomt" - Menykolonnen burde gått helt ned - Fine farger Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 - ALT for mye hvitt - Rotete meny - Meny burde gå helt ned - Høyere enn skjermen, dårlig bruk av 100% height? - Litt stygg typografi: * H1 brukes bare èn gang * Hvorfor div rundt h1? * Oisan, mye rart her ja - Validerer ikke - Lukter DW her :\ Stå på! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Hehe, brukte bare noen minutter på det.. Men må innrømmte, har glemt å validere hehe, men takk for kontrsuktiv kritikk! Skal prøve å gjøre noe med alt det dere sa når jeg får tid. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 * H1 brukes bare èn gang Dette er ikke korrekt. Det kommer helt an på dokumentstrukturen. More than one H1 - Validerer ikke Det er ikke så veldig mange som er enig med dette utsagnet, men jeg er iallfall det: Validation – I do not really care about that. It might be useful to do for debugging display problems though. Enabling standards mode probably helps. Du burde forresten se over koden din noen ganger, som orsus sier. Ser minst 10 ting som har forbedringspotensiale. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Som sagt, brukte 10-15 min på det og lurte bare på hvor bra jeg fikk det til uten å bruke mye tid.. Men skal forbedre når jeg får tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå