SiS_6326 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 hei. driver å leter etter ny mobil, og siden jeg til tider har en tendens til å utsette mobilen for mer enn hva vanlige mobiler tåler, så tenkte jeg på denne M65'en. Har lest tester og diverse, og eneste ulempen som virker spesielt negativt på meg var batteritiden. Har batteritiden blitt bedre med oppdateringene som er sluppet, og hvor lenge holder din M65 ved normal bruk? Er det noen annen spesiell grunn til at jeg ikke bør kjøpe denne telefonen? mvh. Torbjørn Lenke til kommentar
Reserve Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 hei. driver å leter etter ny mobil, og siden jeg til tider har en tendens til å utsette mobilen for mer enn hva vanlige mobiler tåler, så tenkte jeg på denne M65'en. Har lest tester og diverse, og eneste ulempen som virker spesielt negativt på meg var batteritiden. Har batteritiden blitt bedre med oppdateringene som er sluppet, og hvor lenge holder din M65 ved normal bruk? Er det noen annen spesiell grunn til at jeg ikke bør kjøpe denne telefonen? mvh. Torbjørn Batteritiden er meget god så lenge du skrur ned lysstyrken i displayet litt og slår av all den barnslige blinkinga. Min holder i 5-6 dager om jeg bruker den lite og 4 dager ved normal bruk. Superfornøyd med den! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kjempegod telefon.. Jeg ville ikke nølt visst du trenger noe som tåler en støkk! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Enig med Sc0oT. Det er uansett den beste telefonen hvis du vil ha en som er lagd for å tåle litt. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Stenges, det finnes førsteinntrykk tråder og mumle tråder osv. om denne telefonen, samtidlig er denne litt feilpostet da vi ønsker å ha tråder der man leter etter en telefon i denne kategorien. Et søk vil gi deg mer enn nok erfaringer med denne telefonen og du kan få svar på mye - raskere enn du vil i denne tråden:) Et eksempel er 'den store m65 tråden' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg