Ivan Drago Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Skal hjelpe en onkel med PC handel, han ønsker egentlig å kjøpe i Trondheim dersom det ikke blir så mye dyrere enn webshop. Trenger derfor tips om hvilke butikker jeg bør sjekke i Trondheim. Skal kjøpe komplett stasjonær PC som er ferdigbygd, se for øvrig denne tråden : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=410459&hl= Lenke til kommentar
schwin Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 du kan jo enten besøke digitalimpuls som ligger rett ved burgerking og nova, eller så kan du jo gå til datakjeden som ligger i fjordgata. Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) datakjeden nede i fjordgata sier jo at de har samme priser som komplett + frakt ,,, um,, kanskje +- ,, men uansett verd å sjekke ut http://datakjeden.no/default.asp?bID=4 edit : hvordan i all verden kunne jeg unngå å se at schwin allerede hadde nevnt datakjeden..... lite informativt innlegg av meg altså Endret 27. april 2005 av [^..^]Christian Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Digital Impuls ganske langt nede i Søndre gate er et alternativ Mamoz på nardo er et annet alternativ Datakjeden er allerede nevnt Edit: Dathor har gått konk Nidaros data har vel vært konk og startet igjen et par ganger, og har nå gått over fra salg av hardware til supporttjenester. Endret 27. april 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) nidaros er konk Dathor er annen bedrift, og er også konk Du har også pc1.no Endret 27. april 2005 av PulZ Lenke til kommentar
thoering Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Datakompaniet i Teknobyen, og PC1 i Kongens gate kan også være verdt et besøk. Ellers er Mamoz, Datakjeden og DigitalImpuls greie databutikker. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Never mind.. Endret 27. april 2005 av klilleng Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Datakjeden kjører høyere pris enn f.eks. Komplett, men kjører f.eks. Mamoz (og andre sjapper med webshop) samme pris på web og butikk ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg tror Mamos kjører samme pris på nettbutikk og vanlig butikk. Dvs. de har vel ikke noe skikkelig salgslokale, men bare et utleveringssted fra lageret. Du må altså bestille via nettet og velge "henter selv" i stedet for "sendes". Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg tror Mamos kjører samme pris på nettbutikk og vanlig butikk. Dvs. de har vel ikke noe skikkelig salgslokale, men bare et utleveringssted fra lageret. Du må altså bestille via nettet og velge "henter selv" i stedet for "sendes". Var der i dag, ser ut til at det har blitt mer butikk, hadde en del ting på lager. Men er ikke store greiene da. men greie priser å hyggelig ansatte (brukte LANG tid å finne det da) Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Det er vel muligens Mamoz eller Digitalimpuls som gir de beste 10 000 kr PCene ? Ser at begge disse har vært med på testene til dinside. Lenke til kommentar
SirBoo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Digital Impuls ganske langt nede i Søndre gate er et alternativMamoz på nardo er et annet alternativ Datakjeden er allerede nevnt Edit: Dathor har gått konk Nidaros data har vel vært konk og startet igjen et par ganger, og har nå gått over fra salg av hardware til supporttjenester. Dathor har gått konkurs minst et par ganger. Men Nidaros Data har aldri gått konk. Ble nedlagt pga oppkjøp osv, men aldri konk. De selger forøvrig også hardware i samarbeid med AR Data. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Du har også Alfakrøll eller Krøllalfa. Husker aldri hva den butikken heter. Den ligger i Dronningens gate der det var en sånn sex butikk før tror jeg. Endret 5. mai 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Gjør unna kjøpene mine hos NidarosData jeg. Hyggelige priser samt ansatte. De vet hva de driver med ! Lenke til kommentar
lonyl Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Fikk fiksa en tryna installasjon av XP hos dem her forleden. En DEL billigere enn å få gjort det på Datakjeden. Tok det mens jeg ventet + at jeg fikk kaffe også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå