Gå til innhold

Star Ocean 3 til Gamecube?

enl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe på det da :) Spillet så ganske bra ut, dessuten anbefalte reklamen i Tales of Symphonia å forhåndsbestille spillet. Ville kanskje være litt rart å reklamere for et PS2-spill i en GC-utgivelse? Tror ToS kom til GC først også.

Lenke til kommentar
Jeg tror de gjør det for å være ekle. "Nå som du har spilt et superspill kun for GC-eiere, kan du se hva slags supert spill bare de som har PS2 kan få seg."  :p

Har nok noe med det å gjøre ja. ;) Men SO3 kan gjerne komme på GC for min del, men da vil vi som spiller PS2 ha en Tales of Symphonia-versjon til PS2 også ;)

Forresten så er SO3 et utrolig tøft spill. :yes: Ikke verdens beste historie osv., men morsomt for det.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Jeg tror de gjør det for å være ekle. "Nå som du har spilt et superspill kun for GC-eiere, kan du se hva slags supert spill bare de som har PS2 kan få seg."  :p

Har nok noe med det å gjøre ja. ;) Men SO3 kan gjerne komme på GC for min del, men da vil vi som spiller PS2 ha en Tales of Symphonia-versjon til PS2 også ;)

Forresten så er SO3 et utrolig tøft spill. :yes: Ikke verdens beste historie osv., men morsomt for det.

Jepp, det er blodig urettferdig! Siden dere PS2-eiere får ToS, bør vi få SO3 av dere :!:

Lenke til kommentar

Jepp, det er blodig urettferdig! Siden dere PS2-eiere får ToS, bør vi få SO3 av dere :!:

Hæ? Får vi? ToS kommer vel ikke til PS2? :ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg føler ikke at det er helt verdt det å kjøpe en GameCube bare for ToS...så jeg får håpe på en engelsk PAL PS2-versjon. :thumbup:

...mens jeg spiller Star Ocean 3. ;)

Tror ikke du vil se en engelsk versjon av ToS, fordi den japanske utgaven av spillet til PS2 kom for over et år siden(!).

Gamecube har masser av andre gode spill, og maskinen er ikke akkurat dyr heller :)

Lenke til kommentar
Tror ikke du vil se en engelsk versjon av ToS, fordi den japanske utgaven av spillet til PS2 kom for over et år siden(!).

Jeg lever stadig i håpet. Tenker tilbake på FF8, som kom til Europa halvannet år etter utgivelsen i Japan (riktignok med en engelsk versjon utgitt i USA i mellomtida, men det er småting ;) ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...