Killer_DT Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 hva er eit hovudkort? er det slik du legger under pc-skjermen ? Lenke til kommentar
EggePromp Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Hovedkort er sånn som du må sette i sikringskapet for at du kan bruke tv og pc samtidig. Eller sprenger hele huset ditt. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Et hovedkort har du i maskinen, et hovudkort, har du du hovudet (hodet)! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Beklager frekkheten, er egentlig ikke sånn.... men MÅ bare si det, ER DET MUUULIG Å VÆRE SÅ JÆÆÆVLIG DUM? du er latterlig, dra deg hjem din n00b! (Et hovedkort er den harde klumpen du har inne i bukspyttkjertelen, den ble operert inn da du ble født :L Lenke til kommentar
Colin Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Usakeligheten når nye høyder. Et hovedkort er det kortet i maskinen hvor alle andre deler plugges inn. Hvis du titter inni, så er HK det største kretskortet som f.eks skjermkort og slikt står nedi. Pål [ Denne Melding var redigert av: Colin på 2002-07-09 14:15 ] Lenke til kommentar
EggePromp Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Seriøst. Har du over 400 meldinger her på forumet vet du hva et hovedkort er. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 At killerDT har over 400 meldinger skal ikke ha noe å si, men hvis man leser gjennom de derimot..... Prøver du å yppe på deg mange svar nå da killerdt? Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Torsteinen: Greit nok at det var eit useriøst innlegg,men slik oppførsel som du kommer med er uakseptabel! Overse slike innlegg i stedet for å legge inn slike innlegg! Lenke til kommentar
Watpoae Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 haha. faktisk noen som gikk på spøken. tror nok han vet hva det er. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Heh...regner med at dette er en av følgende: 1. Dårlig spøk på en grå tirsdag. 2. Noen i family'n til KillerDT som kødder. 3. Lite å finne på. 4. KillerDT har gått i barndommen :razz: Er vel flere muligheter også, men dette er ikke et seriøst innlegg, derfor vil jeg si at iallefall 2 svar her er helt på bærtur! (fonærmende og tar ting seriøst... :wink: ) Uansett sånn drittkasting som forekommer i ett svar kan du gjerne spare oss for! Har sansen for Eggepromp og Kenny000 sine første svar :wink: Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=39348&forum=24 Les de 2 postene hans her nederst på siden _________________ AOpen AK 77 plus DDR AMD XP 1600+ 2X APACER 256 DDR ASUS Geforce 4 TI 4400 128DDR IBM 30GB dtla Chiefteck Midi BLÅ [ Denne Melding var redigert av: complex4517 på 2002-07-09 15:28 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Torsteinen skrev (2002-07-09 13:36):Beklager frekkheten, er egentlig ikke sånn.... men MÅ bare si det, ER DET MUUULIG Å VÆRE SÅ JÆÆÆVLIG DUM? du er latterlig, dra deg hjem din n00b! (Et hovedkort er den harde klumpen du har inne i bukspyttkjertelen, den ble operert inn da du ble født :L Les den en gang til så forstår du det selv hva han mente. Kjetil Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 complex4517 Ja og hva er galt med dem da. :razz: Kjetil Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Helvettxx jeg gikk fra maskinen min på jobb, og en ***** stygg bonde-puddel misbrukte det av jeg ikke hadde logga av forumet! Må bare beklage! Og ja jeg vet hva et HK er, veldig godt, mye bedre en den forbanna fit.te-puddelen fra redneck bonde land som startet denne tråden! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Dere kan også legge merke til at han som startet dette sirkuset har en annen dialekt enn meg! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Jeg jobber med mr. Killer... Jeg kan bekrefte at det var en kjempestor PUDDEL som startet denne. Og ikke DT himself! Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Tok jo ironien i d innlegget da! Vil tro det er en bemerkning til hvordan forumet her nærmer seg! Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Stenger tråden pga. stor usaklighet, drittkasting og fordi den nå passer best under "søppel". Samtidig retter jeg en advarende pekefinger til samtlige på dette forumet: uansett hvor tåpelig et spørsmål er, gir det deg ingen rett til å slenge dritt. Har du ikke noe konstruktivt å bidra med, så holder du kjeft! Minner dere også om at det er innført strenge linjer fra moderatorenes side. Vi har mye lettere for å stenge ute brukere nå, så vær varsom. Les reglene, særlig punktet om akseptabel tone på forumet. Og: dersom en puddel, katta eller fandens oldemor bruker ditt nick til å poste tåpelige innlegg, ber du en moderator om å fjerne det. Poster du tull selv, får du ta konsekvensen av det. For mye av den slags er spam, og det resulterer i utestengning. For øvrig ønsker jeg samtlige en fin dag videre! Mvh. moderator yummy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg