kjett Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en slik overgang ? helst ikke web shop... Har også et pussig problem med tv'n min .. får bare svart hvit når jeg bruker scart.. noen tips ? Lenke til kommentar
SAA Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 http://forum.hardware.no/search.php Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 de selger overgang på http://www.ihandel.no. en 1.8m kabel til ca 50kr, eller bare et adapter til 15kr. Lenke til kommentar
kjett Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 vet du at de har en slik overgang på spaceworld ? Lenke til kommentar
HawP Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Quote: Den 2002-07-09 13:02, kjett skrev:noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en slik overgang ?helst ikke web shop... Har du forsøkt en hvilken som helst butikk som selger TV,video,DVD osv. Jeg kan ikke huske å ha sett slike selv, men jeg vet de finnes. Og jeg tror de koster noen penger.... OBS: det du ikke trenger er et adapter som bare gir deg muligheten til å kople til kablenen dine uten å konvertere signalet. En vanlig misforståelse er at en slik liten sak som du putter i scart på tv'n og som har 3 phono/rca og 1 s-video i andre enden konverterer signalet. Min erfaring er at det gjør den ikke. Quote: Har også et pussig problem med tv'n min .. får bare svart hvit når jeg bruker scart.. noen tips ? Ikke så pussig hvis du prøver å gi tv'n et s-video signal, og tv'n ikke håndterer det, eller du bruker feil inngang eller du ikke har fått stilt tv'n inn på s-video inngangen. s-video inn på kompositt (scart på tv er vanligvis kompositt) gir bare sort/hvitt bilde. På TV'er med 2 scart kan det være at den ene også klarer s-video, slik som på mitt Phillips. Lenke til kommentar
kjett Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 jepp har prøvd en del tv og video sjapper og en del data sjapper uten hell.. vet at det finnes jeg også , tror det pleier å følge med skjermkort som bare har s-video og ikke composite.. ang scart så har jeg bare svart hvitt når jeg kobler video til tv også så det har ikke noe med skjermkortet å gjøre .. finner ingen instillinger på tv'n heller s-video via scart ble også svart hvitt .. ingen bombe når ikke video tv fungerer med scart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå