parob Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har noen førstehåndserfaring med dette kameraet? Ser ut til å møte alle mine krav til et nytt digitalt kompaktkamera. Kjempefint at man kan bruke enten det oppladbare batteriet som følger med eller 2 helt vanlige AA hvis man skulle gå tom. Skal ut og ta og føle på det i en fotobutikk i ettermiddag tenkte jeg, men det hadde vært fint hvis noen som har brukt dette kameraet litt kommer med tilbakemeldinger :-) Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kig i produktguiden - her findes 1 erfaring om dette kamera. Ellers gælder det samme råd som altid: Søg og du skal finde!: Ricoh R2 Lenke til kommentar
parob Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Jo, takk Carlos. Jeg har allerede lest alt som jeg har funnet om dette kameraet både her inne og på andre websider som omhandler digitale kamera. ...det kunne jo være andre som sitter inne med nyttig informasjon men som ikke har postet sine erfaringer :-) Lenke til kommentar
parob Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 ..og for å svare på mitt eget innlegg - har knipset 10-15 bilder i butikken med dette kameraet nå og ble ihvertfall imponert over hastigheten! Skrudde det på og rakk vel knapt å føre pekefingeren til utløserknappen før linsen var ute og kameraet klart til å ta bilde. Dette er også det første digitale kameraet (har ikke prøvd digitalt SLR) hvor jeg bare kan knipse uten å måtte låse fokusen først. Har jo riktignok ikke sett hvordan bildene blir når man knipser sånn i vill fart, men men... Skrur man på blitsen så begynner ting derimot å ta tid. Det tar tid å lade blitsen første gang, og det tar tid å få blitsen klar før neste bilde igjen. Kameraet var kanskje litt tungt, men kjentes solid ut og lå godt i hånden. Da får jeg bare overtale samboeren om at dette trenger vi, før jeg slår til og kjøper - og legger mitt halvt år gamle Nikon 4300 ut til salgs (kjempefornøyd med bildene her, men må ha et kamera som er helt flatt og ligger ubekvemt i jakkelommen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå