Duracell Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hei, leser at enkelte av leserne her har hatt mye negative erfaringer med QXL, eller andre tilsvarende selskaper. Vil gjerne at noen av dere som klager bruker litt tid på å skrive ned hendelsene under her eller sender PM. Påtar meg noen enkle jobber for en økonomisk nettside, og kan godt tenke meg å skrive litt om dette emnet. Alle bidrag mottas med takk. Til moderator: Håper ikke du/dere sletter denne posten, da mange av leserne har hatt negativ erfaring med QXL, og ønsker å gjøre noe med det, men ikke helt klarer å gjøre det på egenhånd. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg kjøpte et grafikk kort fra "norstyle" og betalte løpet av uken men fikk det aldri til tross for mange mailer, Etter en knapp uke hva min konto stengt og etter noen måneder så fikk jeg mail fra qxl som sa at norstyle hadde gitt meg EN dårlig karakter og kontoen var stengt. Jeg spurte hvorfor og svaret var at norstyle hadde ringt og mailet meg og ikke fått tak på meg fordi jeg ikke hadde betalt... noe som jeg hadde gjort. Jeg hadde ikke fått en mail fra dem eller telefon.... Nr og Mail var rett på qxl..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå