hce Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ThinkPad X41 i tablet-utgave IBM har nylig lansert sin bærbare maskin ThinkPad X41. Det viser seg også at denne modellen vil komme i en tablet-utgave. Her er bilder og spesifikasjoner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hehe, veldig kult at også IBM kaster seg på Tablet-bølgen. Spennende å se hva de kan bidra med. Lenke til kommentar
czr Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Personlig synes jeg at Thinkpaden er en av de tøffeste laptoppene. Den ser robust og stødig ut. Og nå blir det jo enda bedre. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 *Sikle* Dette var virkelig spennende saker Men har ikke helt troen på tablet- Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 hva er forskjellen på tablet og f.eks; ultraportabel? Ser jo skjermen, men er dette den eneste forskjellen? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Men har ikke helt troen på tablet- Prøv det først. Jeg er helt frelst... Lenke til kommentar
hce Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 hva er forskjellen på tablet og f.eks; ultraportabel? Ser jo skjermen, men er dette den eneste forskjellen? Korrekt, skjermen kan vippes rundt og er selvfølgelig trykksensitiv. Det vil si at du kan skrive rett på skjermen. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Bilde nr 2 er speilvendt håper jeg.....eller er den sånn?? Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Bilde nr 2 er speilvendt håper jeg.....eller er den sånn?? Tenkte akkurat på det samme Vi får håpe bildet er speilvendt. Lenke til kommentar
hce Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Bilde nr 2 er speilvendt håper jeg.....eller er den sånn?? Tenkte akkurat på det samme Vi får håpe bildet er speilvendt. Hehe, dere har rett. Var litt sent da jeg la inn nyheten inatt Endret 27. april 2005 av hce Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Riktigt cool! En vän till mig har en x40 och den är helt underbar! Tänkt köpa en x41 när den kommer, men nu måste det ju bara bli en tablet version av den! w00t! //LD Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Korrekt, skjermen kan vippes rundt og er selvfølgelig trykksensitiv. Det vil si at du kan skrive rett på skjermen. Nesten riktig. Skjermen er ikke direkte trykkfølsom, for du kan ikke bruke pekefingern rett på skjermen, bare pennen. Det blir som et Wacom tegnebrett. (Faktisk samme teknologi som ligger bak ) Det er fordi du skal kunne støtte hånda nedpå flata når du skriver, akkurat som når du skriver med penn på papir. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Bilde nr 2 er speilvendt håper jeg.....eller er den sånn?? Tenkte akkurat på det samme Vi får håpe bildet er speilvendt. Hehe, dere har rett. Var litt sent da jeg la inn nyheten inatt Da er bilde 1 det også Lenke til kommentar
hce Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Bilde nr 2 er speilvendt håper jeg.....eller er den sånn?? Tenkte akkurat på det samme Vi får håpe bildet er speilvendt. Hehe, dere har rett. Var litt sent da jeg la inn nyheten inatt Da er bilde 1 det også Sånn, da er ihvertfall alle bildene rettet Merkelig så rett ting så ut mens jeg skrev nyheten Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Någon som vet vad som skedde med denna? Har den kommit ut på marknaden? //LD Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 http://arstechnica.com/reviews/hardware/thinkpad-x41.ars/1 //LD Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Någon som vet vad som skedde med denna? Har den kommit ut på marknaden? //LD 5055380[/snapback] Vi selger da den. Så ja, den har kommet på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå