Krutt Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har også vært så dum å handle en CL1558 hos whitebox, og lurer på om jeg har blitt lurt. Hvordan skal det se ut inne i en CL1558 med "muligheten for å sette inn nytt skjermkort"? Tittet inne i min egen nylig, og uten at jeg har masse peiling, så det ikke fryktelig lovende ut med tanke på å sette inn et skjermkort... Har forresten hatt den inne på service én gang for andre problemer, uten at de ble utbedret. Har eid den i 2,5 måneder, så jeg gleder meg til å klage hvis det ikke er mulig å bytte skjermkort (!) Fikk forresten vite at dette var etterfølgeren til 1557, det var derfor jeg kjøpte den! Ser frem til snarlig svar, mvh Krutt Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Når du ser under tastaturet vil det nok være en åpning der, som vil tillate deg å sette inn skjermkort. Men etter hva jeg har fått med meg på forumet tidligere, har det ikke gått ann.. Så tror jeg ville solgt/returnert den om det var mulig og kjøpt noe med kraftigere grafikkløsning og bedre oppløsning på skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå