Freestyler^ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 wee.. endelig fått adsl i hus her nå.... gjette om jeg er glad!!! Beste som har hendt meg på lenge.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Gratulerer. Vet hvordan følelsen er. Fikk det i januar jeg, og overgangen fra dial-up til adsl er helt fenomenal. Herlig Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Heh, det kan jeg godt forstå, selvom det ikke er det nyeste på markedet. Jeg ville sagt at adsl er drittreigt, men men. Grattis da, nå kan du hvertfall laste ned ting uten at det skal ta 5 måneder. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ironisk nok får storbyene nyere teknologi som gjør ADSL til modemshastighet nå! men gratulerer så mye! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ironisk nok får storbyene nyere teknologi som gjør ADSL til modemshastighet nå! men gratulerer så mye! Jøss, en fordel å bo i by faktisk. Men det gjør ikke jeg, og er glad for det. Klarer meg fint med adsl jeg....enda... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Klarer meg fint med adsl jeg....enda... HeHe..bare vent! ingenting som heter rask nok! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Klarer meg fint med adsl jeg....enda... HeHe..bare vent! ingenting som heter rask nok! Vet det Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 hvilken linje er det du har da? gratulerer selv har jeg en crappy 512\256 linje Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Gratulerer så mye, heldigris!! Sitter selv på 56k modem, ettersom pappa ikke har råd til ADSL til 199 i måneden, bare modem tl 2300kr i kvartalet... Han er ikke flink i matte spør du meg Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Gratulerer så mye, heldigris!! Sitter selv på 56k modem, ettersom pappa ikke har råd til ADSL til 199 i måneden, bare modem tl 2300kr i kvartalet... Han er ikke flink i matte spør du meg Da synes jeg du burde gjøre regnestykket og legge fakta på bordet for ham, så han kanskje innser hva som er mest lønnsomt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Rart faren din heller vil ha modem... Prat med han og vis han regnestykket! Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Rart faren din heller vil ha modem... Prat med han og vis han regnestykket! Skal gjøres! Men han er VELDIG vanskelig å overtale iblant, og litt gammeldags av seg... Har hatt noen ikke så velykkede forsøk før. Men hvis jeg har alt klart på forhånd kanskje Eller om skaffer meg noen slike Endret 30. april 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Første gang man laster ned noe med mer enn 10kb/s... Det er litt orgasmisk. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Gidder ikke lage en ny tråd.. er ikke så mye glede enda... WOHOOO!!: har også fått bredbånd. tele2 (hadde ikke så mye andre valg enn telenor og tisquali) 2mbit. Anti-WOHOO!!: er veldig ustabilt ,tele2 skal prøve å fikse det, bor utpå landet, flyr fra 600kbit til 2mbit i bredbånds tester. plutselig kan linja være borte i et par min. osv. trodde det kunne være forstyrrelser på linja, men har ikke hus telefon og har prøvd begge tlf kontaktene i huset. men, men...har internett ihvertfall, duger til surfing foreløping. gleder meg til det blir stabilt. Guild wars here i come....soon...i hope.. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Heh, jeg tenkte å starte en tråd her den dagen jeg fikk adsl, som var et par uker siden. Får sende en post her istedet! Har aldri hatt adsl før, og fy så mye mer jeg har å finne på i fritida nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå