godal Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg har installert et program, og så må jeg trykke på fusentasten, hvilken tast er det? jeg har et vanlig 101-tasters tastatur. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Fusentast? hvilket språk er dette? Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Fusen er visst en tyggegummi. Så med andre ord må du trykke tyggegummi tasten Nei for å svare litt seriøst, hvilket språk er installasjonen på, og har du prøvd å trykke vanlige taster som enter, space og piltastene? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 sikkert samme som "any" :!: Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Mulig du kan få support her: Teater Fusentast e-post: [email protected] Web: www.fusentast.no Jaja, du har bare noe med 100 taster, så bare å begynne å trykke en etter en te det skjer noe Endret 26. april 2005 av brsseb Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Fusentast Dette er trolig er en sammensetning av "fus" og "fantast". Publisert 03.10.2001 11:59 "Fus" kommer av norrønt "fùss", som betydde brå, framfus, pågående, dumdristig. En fusentast er derfor ganske riktig en brå, pågående, dumdristig person. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 En kamerat av meg kan mye om hardware, så jeg viste ham problemet ditt. Han svarte bare "råffel" ("roffel"?) eller noe sånt. Sier meg ingenting, men det hjelper kanskje deg. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 En kamerat av meg kan mye om hardware, så jeg viste ham problemet ditt. Han svarte bare "råffel" ("roffel"?) eller noe sånt. Sier meg ingenting, men det hjelper kanskje deg. Det han sa var ROLF = Rolling on floor laughing. Med andre ord, ikke noe av nytteverdig akkurat... Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 En kamerat av meg kan mye om hardware, så jeg viste ham problemet ditt. Han svarte bare "råffel" ("roffel"?) eller noe sånt. Sier meg ingenting, men det hjelper kanskje deg. Det han sa var ROLF = Rolling on floor laughing. Med andre ord, ikke noe av nytteverdig akkurat... Har en ørliten mistanke om at innlegget til zjulik var litt ironisk ment... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg har installert et program, og så må jeg trykke på fusentasten, hvilken tast er det? jeg har et vanlig 101-tasters tastatur. Hvilkeprogram er det snakk om? Får vi et skjermdump? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 En kamerat av meg kan mye om hardware, så jeg viste ham problemet ditt. Han svarte bare "råffel" ("roffel"?) eller noe sånt. Sier meg ingenting, men det hjelper kanskje deg. Det han sa var ROLF = Rolling on floor laughing. Med andre ord, ikke noe av nytteverdig akkurat... Har en ørliten mistanke om at innlegget til zjulik var litt ironisk ment... og jeg har tilsvarende mistanke om trådstarteren Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Tror trådstarter burde skrive litt mer informerende innlegg neste gang og beskrive problemet litt mer.. Kan vi Slippe OT her inne? Endret 27. april 2005 av Omy Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg har installert et program, og så må jeg trykke på fusentasten, hvilken tast er det? jeg har et vanlig 101-tasters tastatur. Det finnes ingen fusentast på et tastatur. Fusentast er ganske riktig en beskrivelse av en person, som millencolin sier. Trådstarter har enten blitt utsatt for en aldri så liten spøk av noen, eller han spøker med oss. Jeg stenger denne tråden. Dersom trådstarter mot formodning skulle ha et reelt problem og faktisk ha blitt bedt om å trykke "fusentasten" i alt alvor, så kontakt meg på PM med hvilket program det gjelder og hvor /av hvem han fikk beskjed om å trykke denne tasten, så skal jeg eventuelt åpne den igjen. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg