Gå til innhold

Fusentast, hvor er den?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En kamerat av meg kan mye om hardware, så jeg viste ham problemet ditt. Han svarte bare "råffel" ("roffel"?) eller noe sånt. Sier meg ingenting, men det hjelper kanskje deg.

Det han sa var ROLF = Rolling on floor laughing. Med andre ord, ikke noe av nytteverdig akkurat... :lol::lol:

Lenke til kommentar
En kamerat av meg kan mye om hardware, så jeg viste ham problemet ditt. Han svarte bare "råffel" ("roffel"?) eller noe sånt. Sier meg ingenting, men det hjelper kanskje deg.

Det han sa var ROLF = Rolling on floor laughing. Med andre ord, ikke noe av nytteverdig akkurat... :lol::lol:

Har en ørliten mistanke om at innlegget til zjulik var litt ironisk ment...

Lenke til kommentar

Har en ørliten mistanke om at innlegget til zjulik var litt ironisk ment...

:thumbup: og jeg har tilsvarende mistanke om trådstarteren :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har installert et program, og så må jeg trykke på fusentasten, hvilken tast er det? jeg har et vanlig 101-tasters tastatur.

Det finnes ingen fusentast på et tastatur. Fusentast er ganske riktig en beskrivelse av en person, som millencolin sier.

Trådstarter har enten blitt utsatt for en aldri så liten spøk av noen, eller han spøker med oss.

Jeg stenger denne tråden. Dersom trådstarter mot formodning skulle ha et reelt problem og faktisk ha blitt bedt om å trykke "fusentasten" i alt alvor, så kontakt meg på PM med hvilket program det gjelder og hvor /av hvem han fikk beskjed om å trykke denne tasten, så skal jeg eventuelt åpne den igjen.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...