MortenS Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kan man føre en videokonferanse med Nokia 6630? Jeg vet at det kun har kamera bak, men om muligheten er der til at andre skal se mine omgivelser og motsatt. Kreves 3.parts symbian programvare evt? Hvis ikke, hvordan settes en slik samtale opp i menyen? PS: jeg har software V2.39.15 fra 11-11-04. Er det mye som er forbedret i nyeste software nå til 6630? Morty Lenke til kommentar
Erren Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Vil tippe at du ikke trenger no softwareoppgradering, da dette er en businessmobil av øverste kaliber Du må nok begi deg på å vente til 3G-nettet åpner i norge, om du ikke har telenor Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det er en kjent sak at 6630 er en litt halvveis gjennomført UMTS mobil, hovedsakelig grunnet at kameraet befinner seg på motsatt side av mobilen. Om du da ønsker å se og bli sett så må du enten ty til et speil, en annen mobil eller kjøpe deg "Nokia Video Call Stand" Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Fant ut av manualen nå at man bare måtte velge: Ring til -> Videoanrop. Men kompis hadde selvsagt Netcom og da gikk det ikke enda.. Elendig av Netcom! Få ræva i gir.. Telenor ruler på 3G Endret 27. april 2005 av MortenS Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Telenor ruler på 3G Tja, vent nå til du har sett regningen din etter en liten samtale da... Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Nokia 6630 har full støtte for videotelefoni i alle firmwarer. Men selvfølgelig vises det jo fra kameraet på baksiden av telefonen. Lenke til kommentar
zand Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Telenor ruler på 3G Tja, vent nå til du har sett regningen din etter en liten samtale da... Det er jo tross alt gratis ut året så det blir vel ikke noe stort problem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå