*Magnus* Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hei.. har et Club3D X800XT PE som jeg kanskje skal klokke litt.. men før jeg starter.. er det noen som vet om club3d er bra og klokke med ? husker i 9800 tiden, da var powercolor "kongen" av klokking... Så.. noen som vet hvordan club3d er med klokking ? bra, dårlig. ok ? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg prøvde å klokke mitt Club3D Geforce 4 TI4200.. Det gikk dårlig, hadde nesten bare startet med klokkinga før alt ble ustabilt Så jeg lot iallefall den stå på standard Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Umulig å si, du kan være heldig og få et godt kort som går over alle hauger eller du kan ha uflaks å få et kort som ikke lar seg kjøre over std. hastigheter. Alle kortene er identiske uansett, er bare kjøleløsning og klistremerker som er forskjellig. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Jeg prøvde å klokke mitt Club3D Geforce 4 TI4200.. Det gikk dårlig, hadde nesten bare startet med klokkinga før alt ble ustabilt Så jeg lot iallefall den stå på standard joa.. men det blir jo som og sammenligne 9800 og X800. 9800 var powercolor kongen X800 er sapphire.. TROR jeg om jeg husker rett.. så hvis det eks ikke går så bra på geforce så kan det liksom gå bedre med denne skal klokke snart men vil helst vente til noen vet...ellers takk Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Umulig å si, du kan være heldig og få et godt kort som går over alle hauger eller du kan ha uflaks å få et kort som ikke lar seg kjøre over std. hastigheter.Alle kortene er identiske uansett, er bare kjøleløsning og klistremerker som er forskjellig. oki.. da får jeg bare sette i gang og teste da Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) standard 520 core.. kjørte opp til 543. da stoppet jeg med vilje.. tempen gikk fra 35 til 62 edit: Sry for bump btw.. skulle kanskje ha brukt EDIT knappen på denne.. sry. Endret 27. april 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Club3D x800xt: (core/mem) 535/545 max artifactsfritt med vannblokk på gpu & ramsinks på minnet. HIS x800xt IceQ: 525/+600 (aner ikke hvor minnet stopper enda..) HIS kortet er et langt bedre eksemplar. Kjernen er lett å få lengre med litt extra volt på den. Minnet derimot er det vanskeligere å klokke høyt, selv med høyere spenning på minnet. mvh r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå