arthur_mukk Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Overskriften sier vel det meste. Jeg var i Sverige på fredag og hentet telefonen jeg har ventet på i nesten to og et halvt år. Selv om det var mange timers kjøretur, lo jeg hele veien hjem Har ikke fått testet den fullt ut, siden jeg bare har trykket på den i noen dager, men foreløpig er inntrykket mitt at det er en fantastisk telefon. Langt i fra så komplett som andre mobiler, (min forrige telefon var en D500, og den har mer av alt, liksom, flere valgmuligheter, flere funksjoner, flere knapper ), men Neonode er så spesiell, så kul og så avansert at det er en fryd bare å holde og se på den. Menysystemet og navigeringen fungerer over all forventning, det er en av de mest responsive telefonene jeg har vært borti. Kameraet har som annonsert 1024 x 1024 punkters oppløsning og tar helt greie bilder. Minnekort på 1 GB fulgte med, men windows media player som følger med er litt tungvin å bruke. Jeg skal få installert betaplayer og satser på at den er bedre og tar flere formater. Tok noen bilder, men de yter på ingen måte denne gudegaven rettferdighet. Skal ordne bedre bilder når lyset er litt mer velvillig. Takk Neonode, dere har gjort livet mitt bedre! Lenke til kommentar
Cera Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvordan skriver du egentlig meldinger på den? Som vanlig, mne på touch på skjermen? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Gratulerer med ny telefon! Cera: Slik skriver du meldinger med N1m Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Flytter denne til rykter og nykomlinger =) Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Gratulerer med ny tlf! Neonode N1m har et utrolig kult utseende da! Du må gjerne komme med noen erfaringer med denne tlf. etterhvert! Vet at veldig mange gikk å ventet på denne tlf.. som aldri kom.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Grattis! Fikk selv min N1m for et par dager siden, og er storfornøyd. Kommer til å oppdatere minitesten min (i signaturen) etterhvert. Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Swag... lage ny test(oppdatere med bilder da)?? Er det mulig at hvis jeg gir deg penger.. kan du fikse en slik en til meg da? Snakke om det på msn? Mvh Tom Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ta sånt på PM. Skal oppdatere testen etterhvert. Det har ikke skjedd noe drastisk med operativsystemet siden både N1 og N1m bruker samme software, men jeg skal oppdatere med de nye tingene etterhvert. Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 ja blir det noen bilder da arthur?? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Er ikke denne en sånn slidedings? Har alltid trodd det... Men veldig tøff løsning med taster! Åssen spiller man spill på den da? Med navigasjonsknappene? Det er litt kjipt i så fall.. 1024x1024? Det var en litt.... annerledes oppløsning. Åssen får du det inn på et 10x15cmkort? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Er ikke denne en sånn slidedings? Nei. Les mer her. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Shit, den var litt farlig... Blir ikke den litt dum å bruke hvis du har brannsår på tommelen eller lange negler? Eller hvis man har misdannet tommel? Hehe, bare tuller. Det går vel an å få kjøpt en pinne man kan bruke også? Den var veldig fin og hadde veldig gode specs. Vet den er vanskelig å oppdrive her til lands, men må bare spørre. Hvor mye betalte du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå