flodhest Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Er folk ute etter å skape krangel her eller? Konklusjon: ja. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Vet du hva anth? Det er HELT greit. Jeg går ut ifra at du tok poenget til slutt og skjønte at jeg IKKE gikk til frontalangrep på Pink Floyd, virker i hvert fall slik. Det er greit, ikke noe poeng å diskutere det mer. Men en selvmotsigelse MÅ jeg nesten peke på: Jeg gir meg nå, fordi du holder et frekt nivå jeg rett og slett ikke vil legge meg ned på. PS: Snakk norsk når du skriver. Blokkbokstaver og idiotiske "muntlige" uttrykk klarer jeg bare ikke å ta seriøst. Tudelu. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hadde det der vært Pink Floyd, hadde du søren meg forsvart dem til døden. A: Pink Floyd eksisterer ikke lenger B: Pink Floyd har aldri glemt en tekst eller tabbet seg ut C: Man kan rett og slett ikke henge ut bandet på saklig vis, så det er ikke noe å forsvare Fy fela så såre dere er på alt som kan minne om kritikk eller negativ omtale av Pink Floyd...? Det er da bare et band?! ja :!: syke folk Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 *fristet til å skrive Iron Maiden suger* Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ok! Steng denne tråden eller flytt den til søppel/humor. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 *fristet til å skrive Iron Maiden suger* Det ble jeg og. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hva er poenget ditt, HalTan? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Er helt enig i at det å dra inn Pink Floyd i denne diskusjonen er helt feil! Er Pink Floyd fans mer trofaste enn andre fans ? - Tror ikke det... Har Pink Floyd noen gang driti seg så kraftig ut slik som hun på videoen viste ? - Nei Og når noen også dro inn Iron Maiden; Musikken deres er rett og slett ikke bra,- i forhold til Pink Floyd Endret 28. april 2005 av Menkromsen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Menkromsen har HELLER ikke tatt poenget. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Haha, artig klipp! Det som også er artig er å observere hvor lett en krangel oppstår her på forumet. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Menkromsen har HELLER ikke tatt poenget. Og du tok heller ikke poenget! Det var overhodet ikke meningen å virke hårsår, og jeg føler du prater om situasjoner som egentlig ikke eksisterer. Og poenget er? At du må slutte å pisse i rett vinkel mot vepsebol. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hun var iallefall modig nok til å prøve 2 ganger, selv om tryna ganske bra :!: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Og du tok heller ikke poenget! Det var overhodet ikke meningen å virke hårsår, Meningen eller ikke, det gjør du. og jeg føler du prater om situasjoner som egentlig ikke eksisterer. Hypotetiske situasjoner har en tendens til å ikke eksistere. Og poenget er? Tror ikke jeg gidder å gjenta meg selv igjen, egentlig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Fy faen Pink Floyd suger så jævlig.. edit: (det var ironi ja) føler for og forklare litt her. Det HalTan mente med sin første post var det at slike upopulære artister som idol deltagere f.eks har folk veldig stort behov for og "ta." Drite de ut ved første sjangse og klage på hvor dårlig de er og at de suger osv.. Samme med f.eks den Ashlee Simpsons fasaden der hun tabbet seg ut på direkten. Mens hadde det derimot vært en typisk "populær" artist som dere liker, altså som er populær i musikkmiljøet og ikke top20 populær, så hadde nok dere ihuga fans hoppet frem og forsvart artisten. Og dette poenget fikk han jo veldig tydelig frem da HalTan knapt trengte nevne Pink Floyd uten før flere av dere kom fram og protesterte ivrig. Mannen sa jo ikke et eneste negativt ord om de engang. For de som enda ikke skjønner poenget her så foreslår jeg at de tar seg en liten lund og prøver igjen senere. dette er uansett ikke hva denne tråden handler om. selv om dette er mye morsommere en trådens orginale intensjon. Endret 29. april 2005 av phax Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Var meningen med denne tråden å drite ut hun som synger ? - Nei Har jeg og mange andre det med å "ta" slike "idol folk" ? - Nei Tipper folk ler av episoden, ikke den stakkars damen som sang. Hvis Pink Floyd hadde vært på scenen og gjort samme tabbe, hadde jeg sikkert småhumret litt av hendelsen selv, jeg er ikke SÅ Pink Floyd patriot at jeg ikke har mulighet til å le av dem.... Vi skjønner poenget ditt HalTan, men i bunn og grunn har ikke Pink Floyd noe i denne diskusjonen å gjøre! Endret 29. april 2005 av Menkromsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå