Jan Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/article379977.ece Se klippet, link i artikkelen. Trenger ikke å registrere deg. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Nydelig. Rett og slett nydelig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hadde det der vært Pink Floyd, hadde du søren meg forsvart dem til døden. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det var moro, HalTan! LE, SCHWEIN!!!11 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Hadde det der vært Pink Floyd, hadde du søren meg forsvart dem til døden. Haha..nåja, det der var bare trist. Jeg har lest om flere tilfeller jeg rett og slett syns synd på Pink Floyd med tanke på konsertene deres. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Lurer på hvordan de kan finne på å begynne på en sang de ikke kan teksten på... EDIT: Ah, jernteppe ja.. Virker som den sangen har let for å fremkalle det oss popfolk... EDIT: Eg hadde begynt å bare finne på min egen tekst eg, hadde sikkkert ikke vært direkte nasjonalistisk nei. Endret 26. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 sånn går det når man suger! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Bare jeg som ikke kan se klippet? kommer logg inn sak.. Edit: får svart skjerm der det blinker "frihet" Endret 27. april 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Hadde det der vært Pink Floyd, hadde du søren meg forsvart dem til døden. A: Pink Floyd eksisterer ikke lenger B: Pink Floyd har aldri glemt en tekst eller tabbet seg ut C: Man kan rett og slett ikke henge ut bandet på saklig vis, så det er ikke noe å forsvare Endret 27. april 2005 av anth Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hadde det der vært Pink Floyd, hadde du søren meg forsvart dem til døden. A: Pink Floyd eksisterer ikke lenger B: Pink Floyd har aldri glemt en tekst eller tabbet seg ut C: Man kan rett og slett ikke henge ut bandet på saklig vis, så det er ikke noe å forsvare Fy fela så såre dere er på alt som kan minne om kritikk eller negativ omtale av Pink Floyd...? Det er da bare et band?! Vis nå litt raushet og romslighet overfor folk som drister seg til å ha andre meninger om heltene enn dere. Det blir litt stusslig og fattigslig, og ikke minst bidrar dere til å høyne nerdefaktoren voldsomt her inne. T'Weed (gammel mann med tilnærmet (men distansert) nerdeforhold til Thin Lizzy) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hi Hi! Pink Floyd forsvares av meg så lenge jeg har fingre å skrive med. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Det er litt av sjarmen med å være skiggelig fan av noe, man er arrogant. (vel, skiggelig som i "blind" ) Endret 27. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Hadde det der vært Pink Floyd, hadde du søren meg forsvart dem til døden. A: Pink Floyd eksisterer ikke lenger B: Pink Floyd har aldri glemt en tekst eller tabbet seg ut C: Man kan rett og slett ikke henge ut bandet på saklig vis, så det er ikke noe å forsvare Du innser at du nettopp beviste poenget mitt, eh? (HAHAHAHHAHA) Endret 27. april 2005 av HalTan Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Er folk ute etter å skape krangel her eller? Pink Floyd har da ingenting med ei jente som dreit seg ut på TV å gjøre. Blei flau av å se på henne. Bare tenk å være i en slik situasjon da. Ikke nok med at hu glemmer teksten på nasjonalsangen, men hu klarer faen meg å tryne også. Tsk, tsk. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ja, jeg skjønner heller ikke hvorfor Pink Floyd skulle dras inn i dette. Tatt helt ut av sammenhengen... Slik jeg ser det, ønsket @HalTan å provosere som vanlig. Og denne gangen var det helt sakløst! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ja, jeg skjønner heller ikke hvorfor Pink Floyd skulle dras inn i dette. Tatt helt ut av sammenhengen... Slik jeg ser det, ønsket @HalTan å provosere som vanlig. Og denne gangen var det helt sakløst! Du skjønner det fremdeles ikke? Det jeg ville fram til er at det er litt småteit å være så j*vla opptatte av å "ta" folk. Jeg er ikke noen stor fan av hverken den amerikanske nasjonalsangen, pop, idol eller lignende, og jeg har ikke noe problem med å se humoren i dette. Men, likevel er det en liten tankevekker at hadde dette vært en artist eller et band du/dere fra før av likte, hadde dere garantert reagert med å forsvare fremfor å drite ut. Tar du poenget? Det at jeg brukte akkurat Pink Floyd, er fordi jeg vet det er favoritten til Jan-Erik, ingenting annet. Bare det at du straks går i total forsvarsposisjon og angriper poenger jeg ALDRI har prøvd å skilte (ja, det blir ganske teit), og heller ikke står for. Nei, du trenger ikke å belære meg om Pink Floyd, den besserwisser-herseteknikken funker ikke. Jeg har ikke hengt ut Pink Floyd, jeg har pekt på at det faktisk er litt teit å dra noe såpass langt bare basert på fordommer. Som sagt før, det er ganske komisk hvordan du selv beviser poenget mitt strrrrålende. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Du blander kortene, og trådstarer mente det som et humoristisk innslag i forumet. Ikke som kritikk mot et band/artist for å støte noen andre i forumet som kanskje liker bandet/artisten. Hadde det derimot blitt postet en video av for eksempel Iron Maiden, for å støte Maiden-fans her på forumet, ja så hadde det vært rettvist av deg å erte Jan-Erik med Pink Floyd-kommentaren din. Tar du poenget? PS: Snakk norsk når du skriver. Blokkbokstaver og idiotiske "muntlige" uttrykk klarer jeg bare ikke å ta seriøst. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Haha :!: Sånn kan det gå.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Du blander kortene, og trådstarer mente det som et humoristisk innslag i forumet. Ikke som kritikk mot et band/artist for å støte noen andre i forumet som kanskje liker bandet/artisten. Selvfølgelig gjorde han det, jeg bare peker på Pink Floyd-poenget mitt, har aldri sagt at det har en egentlig relevans til tråden (spar meg for kommentarer om at en tråd kun skal handle om topicet). Hadde det derimot blitt postet en video av for eksempel Iron Maiden, for å støte Maiden-fans her på forumet, ja så hadde det vært rettvist av deg å erte Jan-Erik med Pink Floyd-kommentaren din. Les over. Tar du poenget? Hehe, litt artig at du spør, for du har definitivt ikke tatt poenget. Jeg snakker ikke om Pink Floyd i det hele tatt, har egentlig ingen interesse av å disse Pink Floyd, jeg har kun gjort et poeng av at Jan-Erik (og siden du blander deg inn - du) aldri i livet ville ha latterliggjort artisten dersom det var snakk om [sett inn band eller artist den aktuelle personen liker, for eksempel Pink Floyd] selv om det hadde vært akkurat like komisk for alle oss andre. PS: Snakk norsk når du skriver. Blokkbokstaver og idiotiske "muntlige" uttrykk klarer jeg bare ikke å ta seriøst. Nok et dårlig forsøk på Gud-vet-hvilken herseteknikk, og nok et feilslått forsøk. Jeg skriver, tør jeg påstå, god norsk. Jeg er heller ikke ute etter å skrive norskstil på et diskusjonsforum, men å gjøre meg forstått. Dersom du ikke skjønner hva jeg skriver, er det du som har et problem. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Kan man aldri tale deg imot uten at du begynner med besserwisser/herseteknikk-teoriene dine? Jeg gir meg nå, fordi du holder et frekt nivå jeg rett og slett ikke vil legge meg ned på. Når jeg og deg diskuterer så blir det toalt kræsj, og jeg har bemerkelig nok ikke det problemet med andre brukere. Har du? Endret 27. april 2005 av anth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå