Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverk med domain, personlig ip etc..

Anbefalte innlegg

Her har de i aaresvis lovd traadloest internett til internatstudentene, foerst naa begynner ting aa roere paa seg...Men saa har det seg slik at data eksperten vet null niks(60 aaring som bruker mesteparten av tiden paa aa surfe paa nettet, passer paa oss studenter...) og montoeren virker like lite kyndig.

Ok, nettverket har wep beskyttelse (men pc'en kunne koble seg til ved aa bli automatisk angitt en...), saa langt har jeg komt. Han ramset opp en rekke andre ting jeg skrev inn; fast ip, dns, subnet etc..Men ved domain biten sa det stopp; "Kunne ikke koble til domene". Hva kan vaere galt? Er det mulig aa koble seg til et domene basert nettverk i Win Home, med event "fiks" ?

Takker for alle svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen ide. Naa fungerer det saan halveis, med forbehold om at man maa sitte forsidenav antennen :(... Faar god dekning med en gang jeg kobler meg til, men etter noen minutter detter det til 1mbs -> Detter ut. Er helt latterlig...

Spm:

Gaar det ann aa sette opp proxy settings i for eksempel; Warcraft, Aa? Maa bruke en viss adresse, port, passord/brukernavn for at program skal kunne koble seg opp. Latterlig mye "sikkerhet" for et nettverk som knapt fungerer.

:(:cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...