vanilla ice Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hoho, topicke sier vel alt. Sommerferien er bare et steinkast borte, nesten som man kan ta å føle på den allerede Ganske deilig å være ferdig med stort sett det meste av skolearbeid dette skoleåret. Har et par prøver igjen, samt eksamen gjenstår. Ellers er det pure nytelse. Hvor digg skal det ikke bli med sommerferie og FERIE fra skolen? Tror de fleste gleder seg til dette. De som ikke gjør det vil jeg påstå er unormale Har btw regnet ut at det er ca. 20 ordinære skoledager igjen, ingenting med andre ord. Jeg vet ikke helt hva poenget med denne tråden var, men skriv hva faen dere har lyst til, bare det er relatert til skole-sommerferie. Noen som gleder seg?=) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Vel, ferie og ferie hehe Men det skal bli deilig med sommer ja.. Har siste innlevering til torsdag ( hadde siste kursdag forrige uke) så er det bare å lese til den lille eksamen 23 mai ( er bare 300++ sider å lese), deretter er neste eksamen til jul (da skal vi ha eksamen i alt vi har hatt på 2 dager a 8 timer). Så det blir nok lesing i sommer også.. Men universitetet er herlig, føler deg mye friere Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Om 52 dager er livet mitt dedikert til CSS! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Om 52 dager er livet mitt dedikert til CSS! Håper for din skyld at du kødder. Eller at du tar til vettet og kommer deg ut når sommeren kommer for fullt. Uansett, jeg gleder meg veldig! At jeg slipper skole er ikke det jeg bryr meg mest om, men satser på å gjøre mye kult i ferien. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Gleder meg til å begynne på ny skole! Det blir kongelig! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har såvidt begynt å kjenne sommerfølelsen Deilig vær, ligge på stranda eller i båten med en kasse iskalde, høre på postgirobygget og softe bort dagene Noen som skal på postgirobygget konserten i tønsberg 4 juni? Eller i langesundkonserten rundt 15-16? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Sommeren er enda fjern for min del.. Men det blir digg med ferie da Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har ca. 100 ting jeg skal gjøre for sommeren, men fy som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kommer vel ikke til å bli noe særlig med sommerferie i år. Jeg er ferdig i lære 18. august, og skolen begynner vel litt før det igjen. Blir vel maks 2 uker med ferie.. og da burde jeg egentlig hatt en sommerjobb Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jooho snart sommerferie . bort med hverdagsslitet. gleder meg noe inn i "piiiip". hehe Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Skal bli usansynlig godt med ferie nå ja Går siste året på ungdom skolen og er møkka lei! Bare få eksamener overstått nå, så var ungdom skolen unnagjordt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå