Goliath Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Går dette bra eller strider det mot regler? Jeg mener, diskutere hvordan backe up xbox spillene dine, spille av backupfilmer på xboxen osv? Lenke til kommentar
simerix Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Man kan få tak i en chip her , som gjør at man kan spille av balndt annet windows mediaplayer filer. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Tror ikke dette topicet`et strider mot reglene. Da ville det vell denne tråden ha blitt stengt? Alladin advance heter chipen. Man kan også bruke den til å kjøre linux. Chipen kan stenges av og på, så man skal ikke bekymre seg over at man ikke kan spille på xbox live. Endret 29. april 2005 av simerix Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 jeg har allerede chippet xboxen med Alladin Extreme men lurte på om det var lov å diskutere blant annet Xbox Media Center, Evolution X osv.? Lenke til kommentar
simerix Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Alladin extreme?! Åssen er den? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Alladin extreme?! Åssen er den? har ingen anelse egentlig..sendte bare vekk xboxen og fikk den moddet med denne chippen ..men siden jeg er fresh i xbox modding og XBMC så har jo jeg seff en god del spm Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Du kan spørre fritt om XBMC og slikt, men så vidt jeg vet kan du ikke spørre om hvordan man tar "backup" av spillene Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 kan ikke spørre om backup av spill? jaha, trodde det ble snakket fritt om CD/DVD ripping her men.. kanskje en statement fra moderator? syntes dette var pussig.. Du kan spørre fritt om XBMC og slikt ok.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 kan ikke spørre om backup av spill? jaha, trodde det ble snakket fritt om CD/DVD ripping her men.. kanskje en statement fra moderator? syntes dette var pussig.. Du kan spørre fritt om XBMC og slikt ok.. Nei, det er ikke et "statement" fra en moderator, men det er angitt i retningslinjene for forumet. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det er da vell ikke ulovelig å rippe en dvd? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 tror ikke selve topicen er ulovlig, men tråden kan vel bli stengt hvis den går over i å diskutere (ulovlig) kopiering av spill..... simerix: ifølge lovverket som finnes idag er ikke dette ulovlig så lenge du eier dvd'en selv og kopierer den for å ha backup av spillene/filmene dine... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) tror ikke selve topicen er ulovlig, men tråden kan vel bli stengt hvis den går over i å diskutere (ulovlig) kopiering av spill..... simerix: ifølge lovverket som finnes idag er ikke dette ulovlig så lenge du eier dvd'en selv og kopierer den for å ha backup av spillene/filmene dine... Har tatt dette med diskutering av helt hovlig backup'ing av spill her men moderator TST er så trangsynt og bestemt på at man ikke kan diskutere backup av spill fordi tydeligvis er all kopiering ulovlig. At backup av spill er fullt lovlig er ingen i tvil om, bortsett fra noen (og dere vet hvem dere er) ... Endret 6. mai 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
simerix Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei folkens jeg har et spørsmål. Hvor er det man plugger inn chippen? Bygger man den inn i xbox eller hva? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Simerix: post nytt emne om ditt spm og ta å endre på signaturen din! Det bryter mot retningslinjene om signaturer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå