Mammuten Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hm, ja Topic styrer denne tråden.. Men, det er noen regler, da veet'u, MÅ være jentenavn, og MÅ være lett og huske Må være koselig navn, slik at når det går dårlig i spilling osv kan jeg klage på "Magda" ellernoe Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 det var nesten litt artig og snakke med ALICE Lenke til kommentar
sull Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) hu er jo dum som et brød, blir direkte kjedelig å snakke med hu. I hvertfall min mening Endret 26. april 2005 av sull Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Alice husket navnet mitt etterhvert Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hvis jeg skulle gitt den navn, ville jeg se et bilde av det du skal navngi. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Alice husket navnet mitt etterhvert Hehe, mitt og. Men jeg syntes hun virket snobbete. Husker ikke helt hva det var jeg spurte henne om, men jeg fikk ihvertfall svar tilbake om at hun var mer intelligent enn meg. Joda, greit nok det. Men når jeg begynte å stille spørsmål om hva hun mente med det på noen av svarene hun ga, så skjønte hun plutselig ikke hva jeg mente. Typisk kvinnfolk, gjør seg uvitende når man stiller kontraspørsmål. Back on topic: Hva med Olga Marie?? Gnåler maskinen din fælt?? Hehe. :!: Eller "Tause" Birgitte hvis den er stille. Aaaaahahahahaha, korr æ har d fra!!! (Quote fra: Den fordømte Nordlænning ) Endret 27. april 2005 av ED209 Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Newt 32, bilde er lagt med.. den ser ca lik ut nå også, men nå har den bare blått lys, og det sitter EPoX EP-8RDA6+PRO i den nå.. (hovedkortet ) (ja, dårlig bilde.. power of logitech-webcam ) ED209, Tja, maskina bråker ganske brukbart.. er 2 120mm vifter som døtter og drar luft.. 1 inn og 1 ut av kabinettet.. så kanskje Olga Marie? Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ok, da stemmer jeg for Olga Marie, hehe. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Bråkebøtten eller Dr. Nowt. Idiot er også en klassiker Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kall den Tove. btw, spør ALICE hva slags OS hun foretrekker. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hmm.. ikke lett å finne navn til en PC. Et jente navn som er lett å huske? Sandra Elise (E-Lyse, Elyse) Tonje Yuoko Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kall den Tove. btw, spør ALICE hva slags OS hun foretrekker. Human: what OS do you prefer?ALICE: My language is Java, so I'm OS-free. At present I am running on Linux. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Haha, visste jeg det ikke UNIX-kjærring... måtte jo være noe galt med hun også, selv om hun er virtuell! EDIT: Tror jeg går for Newt-32 sitt forslag, Elyse naaajst Endret 28. april 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå